siaip idomu, kiek normalaus drifto varzybu atlaikytu LSD? t.y. naudojant pagal paskirti ji, o ne 'ant ledo pajudet'. taigi ten visi su virintais diffais vaziuoja. siaip sau? kazkaip man su e36 ir opeliu rwd niekada nebuvo problemos ant ledo pajudet. vieninteli karta sedes buvau su e36 kai ant dugno pakibo, kuomet jau px visi lsd... On 2015.10.24 12:46, Arnas wrote: > tupas suvirintas diffas negeriau dirbs ant asfalto nei geras LSD jei ka. > nes tupas posukiuose ishkart bandys nuraudinet ratus del ko prarasi laiko. > kas del pravazhumo aishku kad su LSD jis geresnis. pabandyk kada ir > suprasi. Turejau ir e39 ir e46 m3 tai pas e39 jei smagene pusnis vienas > ratas kapstosi nesvarbu ar > dsc off ar on ir nejudi visishkai ish vietos. su lsd sukasi abu > padidindami shansa ishlyst ish tos nemalonios situacijos ir nors menkai > bet judi. aishku gali ten su rankiniu masturbuotis bet ish patirties > vistiek hujnia gaunas. > > "CodeC" wrote in message news:n0fdso$mtq$1@trimpas.omnitel.net... > > as tiesiog diskutuoju, kad tau panasu tai skausma sukelia. > nes parases teigini ir sulaukes klausimo/komentaro, pradedi rasinet > pievas kazkokias apie atsargini rata. > tu imi krastutini varianta 'vienas ant ledo, kitas ant asfalto' ir teigi > kad LSD yra tikras rwd. tai 100% lock'as tokioj situacijoj butu dar > tikresnis rwd. tai kas yra tikresnis tikras? > o ne krastutiniam variante, ir 'open' diff'as varo ne viena rata, nes jo > % nera 100. uzvaziuok abiem ant ledo, smelio, zoles slapios, duok gazo - > suksis abu ratai. ir tai bus tikras rwd. > siaip mano klausimas turejo prasme, jei to nesupratai. civiliniam > variante, del pravazumo ir stabilumo, puikiai dirba ir visokios > antipraslydimo sistemos su stabdziais ir net su rankiniu, jei jis > tvarkingas ir moki juo naudotis. LSD tam nera butinas, kad dziaugtis > 'tikru rwd'.arba kad pajudet ant ledo. o sporte visokiam, drifte ir and > asfalto tas LSD nera kazkoks stebuklas, nes tupas suvirintas diff'as > veikia geriau ir yra 'tikresnis rwd'. jei kazkur klystu ar nusisneku, > tai gali normaliai pataisyt, atsakyt, o ne rasinet apie kazkokius > atsarginius ratus besisukancius. > > On 2015.10.24 10:46, Arnas wrote: >> matau tu tikras saliamonas. kas yra procentai? turbut jei vienas kabo >> kiek max procentu sukimo momento eina y kita nekabanti. plokshtelinis >> turi 25% t.y. vazhiuodamas vienu >> ratu ant asfalto vienu ant ledu vazhiuosi bet lechiau nei su variable M >> kurio % varijuoja priklausomai nuo ratu sukimosi greichio skirtumo ir >> shiuo atveju butu 100% lockas. O va su open tokioj situacijoj stovesi >> vietoj. >> >> "CodeC" wrote in message news:n0fcbg$mj8$1@trimpas.omnitel.net... >> >> a) pas paprasta matyt norejai parasyt 100% nors ir tai nera teisybe >> b) tikras rwd yra isvis be diff'o pagal tavo teorija, LSD nuo paprasto >> skiriasi viso labo tik procentu skaiciumi >> >> On 2015.10.24 10:09, Arnas wrote: >>> ne, sukas visi 4 ir dar zapaske savo vietoj sukinejas. >>> >>> "CodeC" wrote in message news:n0fa5k$m3r$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> pakelus masinos gala sukasi vienas ratas ?:) >>> >>> On 2015.10.24 06:04, Arnas wrote: >>>> pas paprasta 0%. >>>> >>>> "CodeC" wrote in message news:n0dhkk$9a0$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> kodel butent 25? kiek % yra pas 'paprasta' diff'a ? >>>> >>>> On 10/23/2015 05:46 PM, Arnas wrote: >>>>> kad ir 25. o variable M diffas apskritai tobula :) >>>>> >>>>> "CodeC" wrote in message news:n0dggn$8r7$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> >>>>> keliu procentu lsd jau skaitosi 'tikras rwd' ? >>>>> >>>>> On 10/23/2015 05:21 PM, Arnas wrote: >>>>>> rwd tikras yra su lsd visa kita tik rwd iliuzija ;) >>>>>> >>>>>> "spakainas" wrote in message >>>>>> news:n0ddnp$7jo$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> >>>>>> Nu bet tai jei fwd tai tada nx jis toks reikalingas, imho - bmw bus >>>>>> visaip kaip fainiau ;] >>>>>> Ok, gero savaitgalio. >>>>>> >>>>>> 2015.10.23 16:37, Arnas rašė: >>>>>>> nezhinau del 4x4 bet jei imt fwd tai viskas ten gerokai papraschiau >>>>>>> nei >>>>>>> pas bmw, pradedant pakaba baigiant salono elektronika, stabdzhiu >>>>>>> visokiu >>>>>>> kainos irgi juokingos.. >>>>>>> >>>>>>> "spakainas" wrote in message >>>>>>> news:n0dcmq$73t$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> >>>>>>> Čia matyt kiekvienam savo, man mersas irgi daug fainesnis. Apskritai >>>>>>> mersai labai čiotki, bet ble pas mus niekas jų remontuot nemoka, o >>>>>>> byra >>>>>>> tai turbūt nemažiau nei bmw. >>>>>>> Nežinau konkrečiai, bet kažkodėl manau, kad tų CC pasatų išlaikymas >>>>>>> bus >>>>>>> kaip bmw, tik dar xujioviau, nes niekas neturi, niekas nevažinėja ir >>>>>>> šrotuose nieko nėr. O kad daug kas tiks nuo paprasto pasato tai >>>>>>> gausiai >>>>>>> abejoju, ypač jei vis dar kalbam apie tą patį V6 4x4. Ten jaučiu >>>>>>> net ne >>>>>>> haldexas, kaip paprastam pasate, ar klystu? >>>>>>> >>>>>>> 2015.10.23 16:08, Dainiushas rašė: >>>>>>>> o bet tačiau šalia CLS'o tai irgi toks biskį juokingas su priekiniu >>>>>>>> ratu >>>>>>>> salone ir kabančia nosim. >>>>>>>> >>>>>>>> On 10/23/2015 4:07 PM, Arnas wrote: >>>>>>>>> pascatas paprastas atrodo praschiau. O CC atrodo cool, labai >>>>>>>>> grazhi >>>>>>>>> auto >>>>>>>>> su visokiais betmenais ar e90 nesilygina. >>>>>>>>> >>>>>>>>> "Invertuota panda" wrote in message >>>>>>>>> news:150944b31a1.6665041575538864144@news.omnitel.net... >>>>>>>>> >>>>>>>>> On Fri, 23 Oct 2015 11:37:32 +0200, "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote: >>>>>>>>>> o kas jame blogai? nebent fwd (kas yra pas dauguma). bet koks >>>>>>>>>> betmenas >>>>>>>>>> e60 su 1 varomu galiniu irgi ne kaifo fabrikas. >>>>>>>>> >>>>>>>>> O kas pascate blogai? >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>> >> >