Tai nesunkiai įsipaišydavau ir su tajota, bet jausmas visai kitas. 2015.10.28 11:11, Arnas rašė: > sheimynishkai vazhiuojant nesunkiai isipaisysi y posuki ir su passatu. > jei nevazhuoji ant ribos ir neprasukineji ratu ishvis beveik jokio > skirtumo ar fwd ar rwd ar awd. torque steering ar kaip ten vadinas del > elektriniu vairo stipreku nelabai jaucias taigi skirtumo nedaug > vazhiavime. o jei nori tikro vairavimo malonumo turbut reikia ne passato > ar xdrive betmeno ;) > > "spakainas" wrote in message news:n0q2nv$af2$1@trimpas.omnitel.net... > > Tai kad mes vėl apie skirtingus dalykus - nesvilinu aš tų padangų, > nedriftinu ir apskritai stengiuosi daugmaž kultūringai važinėt. Pas mane > xdraivas vabše - xuij ten ką pasvilinsi su juo ant asfalto. > Pradėjom apie pasatas vs bmw, aš išdėsčiau kuo bmw fainiau. Tu dabar jau > lsd kišt pradėjai. Tai kur pasatas dingo? Davai gal normaliai palyginam > - pasato dsg su haldexu vs bmw xdraivas automatas. Man vairuojant > skirtumas jaučiasi, ir nereikia nieko svilint ir važiuot ant ribos kad > pajaust. Noriu primint, kad aš link botanikų labiau - važiuot ant ribos > nemoku ir neketinu mokytis, man E61 bmw - smagus šeimyninis universalas, > kol kas su kaupu pateisinantis lūkesčius. > > 2015.10.28 10:36, Arnas rašė: >> rwd gerai vien jau tuom kad mases pasiskirstymas tarp asiu daznai 50/50 >> ir kartais kai slysti i sona matai kad slysti abiem asim vienodai - tai >> yra cool. sakai i posuki megsti greiciau eiti. ok eini, paspaudi gaza ir >> pradeda mirkseti dsc ir beveik visai sustoji viduri posukio arba jei dsc >> isjungi degini viena tablete posukyje nes masina perkrypus, vidinis >> ratas islengvejes svyla ir palieki ant asfalto viena driuze. Kur cia >> malonumas? turejau ne viena bmw be lsd ir ne viena su lsd ir kur >> nebudavo lsd tikrai jo man trukdavo nors koks autobusu stoteliu >> drifteris tikrai nesu. >