RaR was thinking very hard : > Nelabai supratau minties, kokią čia nesąmonę gražiai pavadinau. Bet kuriuo > atveju per >20 m. malimosi Vilniuje įsitikinau, kad gazas-stabdis ir > blaškymasis iš juostos į juostą mieste praktiškai nieko gero neduoda net > laiko atžvilgiu, nekalbant jau apie kitus aspektus. Startuoti kuo smarkiau iš > viso nėra jokios prasmės, kaip ir lėkti bei staigiai stabdyti prieš raudoną, > kai galima tą atlikti ramiai stabdant varikliu. Jeigu piko valandos, > pervažiuojant Vilnių, priklausomai nuo maršruto, apsimoka persirikiuoti > kokius 2-3 kartus, bet reikia žinoti kur, kitaip nieko nelaimėsi, o netgi > ilgiau važiuosi. Krč sugalvojau atmazą ir tavo atvejui - pas mane multitronikas ir man stabdyti varikliu reiškia reikia M perjungti ir tada permetus pavarą kol įsuka V6, tai toks staigus sulėtėjimas ant permetimo gaunasi, o kadangi stopai tada neužsidega, tai kaip ir avarinė situacija. Va! :) Dėl spec vietų kur reikia persirikiuoti sutinku. Bet sutikit, kad kai tu važiuoji ne dėl to, kad nuvažiuoti iš A į Big, o tiesiog tuo pačiu gerai praleisti laiką ir tau px, kad sustartuosi 0-60 ir po to su start-stop išjungtu varikliu tyloje klausydamas muzikos lauksi jų prie kitos sankryžos, tai reiškia tavo tikslas tikrai ne mažiausios kuro sąnaudos. Be to tai juk nebūna 100% laiko, o tik pagal nuotaiką, todėl mėnesio sąnaudoms nieko blogo taip pat. Juk daug labiau sutaupai pamiegojęs ilgiau ir važiuodamas į darbą 9'ai ryto ir grįždamas po 18val. -- Deivis [persona], Vilnius A5 3.0 V6 '12