Tema: Re: 0 tolerancija
Autorius: Deivis <deivis @ autos . lt>
Data: 2016-10-05 14:21:01
RaR was thinking very hard :
> Nelabai supratau minties, kokią čia nesąmonę gražiai pavadinau. Bet kuriuo 
> atveju per >20 m. malimosi Vilniuje įsitikinau, kad gazas-stabdis ir 
> blaškymasis iš juostos į juostą mieste praktiškai nieko gero neduoda net 
> laiko atžvilgiu, nekalbant jau apie kitus aspektus. Startuoti kuo smarkiau iš 
> viso nėra jokios prasmės, kaip ir lėkti bei staigiai stabdyti prieš raudoną, 
> kai galima tą atlikti ramiai stabdant varikliu. Jeigu piko valandos, 
> pervažiuojant Vilnių, priklausomai nuo maršruto, apsimoka persirikiuoti 
> kokius 2-3 kartus, bet reikia žinoti kur, kitaip nieko nelaimėsi, o netgi 
> ilgiau važiuosi.

Krč sugalvojau atmazą ir tavo atvejui - pas mane multitronikas ir man 
stabdyti varikliu reiškia reikia M perjungti ir tada permetus pavarą 
kol įsuka V6, tai toks staigus sulėtėjimas ant permetimo gaunasi, o 
kadangi stopai tada neužsidega, tai kaip ir avarinė situacija. Va! :)
Dėl spec vietų kur reikia persirikiuoti sutinku. Bet sutikit, kad kai 
tu važiuoji ne dėl to, kad nuvažiuoti iš A į Big, o tiesiog tuo pačiu 
gerai praleisti laiką ir tau px, kad sustartuosi 0-60 ir po to su 
start-stop išjungtu varikliu tyloje klausydamas muzikos lauksi jų prie 
kitos sankryžos, tai reiškia tavo tikslas tikrai ne mažiausios kuro 
sąnaudos.
Be to tai juk nebūna 100% laiko, o tik pagal nuotaiką, todėl mėnesio 
sąnaudoms nieko blogo taip pat. Juk daug labiau sutaupai pamiegojęs 
ilgiau ir važiuodamas į darbą 9'ai ryto ir grįždamas po 18val.

-- 
Deivis [persona], Vilnius
A5 3.0 V6 '12