Arba tu taksistu dirbi arba mes skirtingose dimensijose. Nes pastoviai tavo pavyzdžių nematau. Tai rišam, nes nesuprasiu visvien :) Dainiushas presented the following explanation : > ne nu tai, jei važiuoji antradienį penktą ryto, tai išvis jokių problemų > nėra, nebent briedžiai. > > On 10/7/2016 1:32 PM, Deivis wrote: >> O tai čia tavo atvejai ne kraštutinumai? Kalbam apie situacijas, kai tu >> gali be didesnių pastangų, bet visgi pridėjęs geros valios imti ir >> praleisti vietoje to, kad užkirsti. Anuos is tavo pvz žinoma ignoruoji. >> Aš dar pamenu per liuką pamojuodavau tipo jis man linkėjimus perdavė, o >> aš atgal :D >> >> Dainiushas pretended : >>> tai nestumk visko iki kraštutinumų, pilna gi daug paprastesnių >>> situacijų apie kurias ir kalbu. Kad ir, lenki koloną, kad ir tų pačių >>> fūrų - nu tai realiai tik anihiliuotis belieka, kad bahuram nemaišyt. >>> Nekalbu, kai važiuoji sezono metu sekmadienį nuo jūros, antroj juostoj >>> tokia pati kolona važiuojančių 140 - ir vis tiek kažkas iš paskos >>> triznioja. Ką su tokiais siūlai daryt? Apart, kad nekreipt dėmesio? >>> >>> On 10/7/2016 1:20 PM, Deivis wrote: >>>> tai pagyvens našlaitis iki 18'os ir galės savo gyvenimą pats gyventi. >>>> Jau gi nediskutuojam, kad mirksintis X5 3.0D su pasibaigusiom stabdžių >>>> kaladėlėm ir mirusia turbina yra dažnas. Sakau man taip senokai nebuvo >>>> jau. Jei tu išvažiuoji į lenkimą, kai nieko artimai nėra ir pralenki +15 >>>> kmh tai niekam nekliudo. Net jei kas priartėja iš galo. Bet jei matai, >>>> kad artėja ir tau sunku numesti -10kmh ir palaukti 10s, tai tu ne ką >>>> geresnis už nenorintį numesti greičio X5. -- Deivis [persona], Vilnius A5 3.0 V6 '12