Pataisykit jei suklysiu regioną, berods skandinavija. Kai tik žalia dauguma startuoja vos ne sinchroniškai. Labai keista, nes reikia pasitikėti prieš tave stovinčiu, kad tikrai startuos, bet efektyvu. Žinoma jei kas nestartuotų būtų dar ilgiau tuomet :) It happens that RaR formulated : > Tai jeigu yra grūstis, ten vis vien automobiliai vienas paskui kitą, bent jau > prie šviesoforo jie išsirikiuoja. Visi vis tiek nevažiuos kaip ralistai, o > tie ralistai srauto nepagreitins, nebent sukels kokią avarinę situaciją. O > kokiu greičiu nulėksi kiek laisvesnę atkarpėlę nuo grūsties A iki grūsties B, > bendram kelionės laikui įtakos nelabai turės. O jeigu tos grūsties visgi > nėra, tai gal važiuodamas 60-70 km/h ir nuvažiuosi greičiau nei 50 km/h, bet > man tas laiko skirtumas paprastai nėra esminis, kad turėčiau lenkinėti visus, > judančius tokiu greičiu. Aišku, jeigu juosta laisva, dažnai važiuoju ir > didesniu greičiu. > > 2016-10-05 17:07, Ignas rašė: >> tai apie grusties taskus as ir kalbu: jei per x laiko tarpa pravaziuoja >> y automobiliu, o as matau, kad galetu pravaziuot kaip minimum 1.3*y, >> darau isvada kad kamscius galima butu atitinkamai sumazint. >> >> On 2016-10-05 16:25, RaR wrote: >>> IMHO, jie absoliučiai neturi įtakos kamščiams - tvarkingai visiems >>> važiuojant srautas važiuoja nelėčiau. Jeigu kažkokią atkarpą iki kitos >>> grūsties greičiau nulėksi, niekas nuo to nepasikeis. -- Deivis [persona], Vilnius A5 3.0 V6 '12