Taip, visur skiriasi. Pvz. Paryžiaus senamiestyje siauroje gatvelėje sustos koks busikas išsikrauti, ir visi stovintieji iš paskos signalina. Žino, kad niekas nuo to nepasikeis, niekas ir nesinervina, tiesiog, matyt, tokios tradicijos.. Bet Lietuvoje, manau, kažkokios ypatingos vairavimo kultūros nėra. Tiesiog kuo toliau, tuo labiau ji artėja prie Vakarų Europos. O tuos lietuviškos "kultūros" reliktus tiesiog laikau kaip kultūros stoką. Kaip ne kaip, dauguma čia aptariamų problemų kyla būtent dėl greičio viršijimo. O ten mažai kas jį viršija. 2016-10-07 12:07, Deivis rašė: > O jei išvažiuotum Brazilijoje, Alžyre, Maroke, Tailande, Kinijoje, > Gruzijoje, Turkijoje, Panamoje, Azerbaidžane etc tingiu rašyt, tai > suprasi, kad skirtingose šalyse kultūros skiriasi, nes jose net garsinis > signalas nekalbant apie šviesas yra naudojamas dažniau už posūkio > signalą. Jie įspėja apie savo manevrą arba įspėja kažką, kad jis > nedarytų manevro arba pražosi įleidžiami ir pan. Ir į tai prelegentai > nereaguoja užkišdami. Bent jau ne visada ir nepiktybiškai :) > > RaR expressed precisely : >> Be abejo, didelė šalis, visko pasitaiko. Aš tik apie bendrą vairavimo >> kultūros lygį. Praeitą vasarą važinėjant po Europą sunervino tik >> vienas - kažkoks kaukazietis (nors mašina ir su vokiškais numeriais). >> Džipai šviesom mirgalinti pradeda jau įvažiavus į Lenkiją. >> >> 2016-10-07 10:45, Deivis rašė: >>> Kartais atrodo, kad tu ten vien į vitriną pasižiūri ir grįžti namo. >>> Esu Vokietijoje pagavęs ir sustabdęs girtą už vairo. >>> Esu Vokietijoje matęs, kaip lenkia per dešinę ir kuo tai baigiasi. >>> Esu Vokietijoje matęs, kaip per kaimą VW Golf klubo 12+ mašinų įlekia >>> apie 120kmh ir visas nufotkina radaras >>> Esu Vokietijoje matęs per žinias, kaip BMW gamyklos testuotojas su 750iL >>> lekia dideliu greičiu ir stabdo super-staigiai prieš pat nebaigusį >>> lenkimo antraeilininką, kuris staigiai refleksiškai "vengia susidūrimo", >>> šoka į dešinę ir tiesiai po autobuso ratais. Tai buvo nėščia moteris + >>> vaikas salone. Visi žuvo. >>> >>> Ir jie ne šventi, bet po tokių atvejų atsiranda net baudžiamoji >>> atsakomybė už savo veiksmus kelyje. Ir net už tavo deklaruojamą >>> "pamokymą". Taigi jei jau giri juos, tai ir stenkis važinėti kaip jie, >>> nes ne pamokymais, o savo kantriu pavyzdžiu galima ką nors pakeisti. >>> >>> RaR explained on 2016-10-07 : >>>> Vieni ribojasi, kiti nesiriboja, bet jie turi taisykles ir jų laikosi. >>>> Nerodo agresijos ir neišsikalinėja, nes supranta kuo tai gali baigtis. >>>> Kartais atrodo, kad Vokietijoje vairuoja vien suaugę, o pas mus koks >>>> penktadalis - paaugliai. >>>> >>>> 2016-10-07 10:17, Deivis rašė: >>>>> Vokietijoje tose atkarpose kur greitis neribojamas vis tiek žmonės >>>>> ribojasi patys. Virš 130kmh nebegalioja draudimas. Joks. >>>>> Panašiai buvo kai testavom naujus bolidus lenktynių trasoje. Esi itin >>>>> saugus nuo rėmų iki pagalvių, šalmų, etc, bet prieš pradžią pasirašai >>>>> sutartį, kurioje to 150k€ bolido draudmas turi 10k€ franšizę. Eini į >>>>> posūkį kartais taip ant ribos ir nekyla noras perspausti >>>>> natūraliai. Juk >>>>> trasoje greitis neribojamas išvis ir galima pasiekti 240+kmh, bet man >>>>> virš 200 nesivažiavo :) >>>>> >>>>> After serious thinking RaR wrote : >>>>>> Kaip jau rašiau - Vokietijos autobanuose man jokių problemų nekyla, >>>>>> man patinka kaip ten dauguma vairuoja ir jaučiuosi savo vietoje. >>>>>> Neriboti pas mus negalima dėl dalies vairuotojų smegenų stokos- >>>>>> chuliganiškas vairavimas didėjant greičiams tampa daug pavojingesnis. >>>>>> >>>>>> 2016-10-07 09:23, Ignas rašė: >>>>>>> gal todel kad musu keliuose dar daug asobu su RaR mastymu ir >>>>>>> vairavimo >>>>>>> subtilumais? >>>>>>> >>>>>>> On 2016-10-07 09:20, RaR wrote: >>>>>>>> Jeigu tą leis keliai - kodėl gi ne? >>>>>>>> >>>>>>>> 2016-10-07 07:38, Signalizacija rašė: >>>>>>>>> Vokietijos autobane greitis neribojamas. Gal reiketų tą patirtį >>>>>>>>> paanalizuot? >