t.y. pamatai Porsche ant +/- 260kmh pjaunančią iš galo, bet primeti "negi dabar tempomatą nuo 140 iki 130 numetinėsiu ir praleisiu jį - juk aš taisyklių nepažeidžiu" ir varai į lenkimą :) It happens that RaR formulated : > Kodėl, darau, kaip ir visi ten. Jeigu man reikia persirikiuoti į kairę kad > pralenkčiau lėčiau važiuojančius dešine juosta, taip ir darau. Ir grįžtu > atgal į dešinę juosta tik tada, kai pralenkiu visus lėčiau važiuojančius ir > atsiranda pakankamas tarpas be jokių staigių pristabdymų persirikiuoti > išlaikant saugų atstumą nuo priekyje ir užpakalyje važiuojančių. Ir jeigu tų > lėčiau važiuojančių yra nemažai, be abejo kad mane prisiveja greičiau > važiuojantieji, bet jie dėl to nerodo jokio nepasitenkinimo. > > 2016-10-07 12:29, Deivis rašė: >> Žiū, Vokietijos autobahne tu taip nedarai, nes greitis ten neribotas ir >> jie nepažeidžia KET, tiesa? Lauki kantriai kol visi pravažiuos? >> >> RaR laid this down on his screen : >>> Tarkim ir tokie greičiai. Eismas didelis ir horizonte veidrodėlyje aš >>> vis matau greičiau atvažiuojančias mašinas. Tai aš turiu viską kelią >>> vilktis paskui kažką? Kodėl tas greičiau važiuojantis turi teisę >>> važiuoti savo greičiu, o aš ne? Man atrodo, lenki kai yra proga ir >>> leidi kitam aplenkti, kai šiam yra proga - kame problemos? Esu nemažai >>> važinėjęs ir dideliu greičiu, bet nematau jokios problemos >>> pristabdyti, jeigu prieš mane kažkas lenkia, tegu ir nelabai gerai >>> apskaičiavęs - juk žmonės su skirtinga patirtimi ir reakcija, kam jį >>> be reikalo stresuoti ar kelti jo pasipiktinimą? >>> >>> >>> 2016-10-07 12:03, Deivis rašė: >>>> Kalbu apie +5. Nežinau kaip tavo prelegentas važiuoja -10, nes iš >>>> atsakymo supratau, kad tu absoliučiais greičiais turbūt skaičiuoji, o ne >>>> skirtumu. >>>> +5 reiškia jei galima 90, o jis važiuoja 80, tai tu važiuoji 80+5=85 ir >>>> lenki. Reiškia lenki lėėėtai. >>>> Jei galima 90, jis važiuoja 80 ir tu važiuoji 95, tai niekam nemaišai. >>>> Ar aiškiau? :) >>>> >>>> RaR used his keyboard to write : >>>>> Kodėl nėra reikalo? Jeigu tas, kurį lenkiu važiuoja -10? Jau rašiau, >>>>> kad specialiai neužlindinėju, bet kartais lenki po 5 ar 10 eilėje >>>>> važiuojančias mašinas, tuomet tikrai nematau reikalo trauktis į >>>>> kažkokį tarpelį ar pridėti +20 vien dėl to, kad kažkas užpakaly nori >>>>> važiuoti greičiau. >>>>> >>>>> 2016-10-07 10:38, Deivis rašė: >>>>>> Na jei nevažiuoji +5 tai reiškia nėra prasmės ir lenkti kol >>>>>> veidrodėlyje >>>>>> matai, kad kažkas antroje juostoje greičiau važiuoja antra. Jei tau px >>>>>> reiškia tu tas pats marozas kaip tas su X5 nes taip pat negerbi kitų >>>>>> dalyvių. >>>>>> >>>>>> on 2016-10-07, RaR supposed : >>>>>>> Kodėl turėčiau skaičiuoti ar paspaudus bus +19 ar +25? Tegu >>>>>>> skaičiuoja >>>>>>> tas, kas nori tai daryti. Man nėra jokio reikalo daryti nei +19 >>>>>>> nei +5 >>>>>>> vien tam, kad patenkinti kažkokio debilo ego. >>>>>>> >>>>>>> 2016-10-07 09:52, dweller rašė: >>>>>>>> kiek kartu uz +19 bauda mokejai? >>>>>>>> >>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message >>>>>>>> news:nt7ft7$n63$2@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> man tas kitas baudą apmokės jei ką? >>>>>>>>> >>>>>>>>> On 10/6/2016 9:29 PM, dweller wrote: >>>>>>>>>> o kas trukdo "paspausti", kad greiciau aplenktum ir kitiem >>>>>>>>>> netrukdytum? >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> "RaR" <RaR@rr.lt> wrote in message >>>>>>>>>> news:nt533g$rg9$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>> Ir teisingai daro, aš irgi dažnai taip darau. Pvz. lenki >>>>>>>>>>> automagistralėje važiuodamas kokiu 130, tai kažkoks atlekia 180+ >>>>>>>>>>> mirgalindamas ir pamatęs tarpelį dar bando užlįsti iš dešinės. >>>>>>>>>>> Tuomet >>>>>>>>>>> jau paspaudžiu ir uždarau jį, kadangi jo manevras yra >>>>>>>>>>> chuliganiškas ir >>>>>>>>>>> pavojingas. Vokiečiuose už tokį manevrą būtum baisiausiai >>>>>>>>>>> pasmerktas >>>>>>>>>>> vairuotojų, sako, ir baudos už tai nemenkos. Laikas išgyvendinti >>>>>>>>>>> tas >>>>>>>>>>> lietuviškas-rusiškas poniatkes ir važinėti saugiai bei >>>>>>>>>>> kultūringai. >>>>>>>>>>> Žiūriu, didelė dalis čia propaguoja chuliganišką vairavimą ir >>>>>>>>>>> jaučiasi >>>>>>>>>>> teisūs. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> 2016-10-06 10:39, Vytenis P. rašė: >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> Beje, visi besipiktinantys antraeilininkais automatiškai patys >>>>>>>>>>>>>> pažeidžia >>>>>>>>>>>>>> šį KET punkta, nes jei jo nepažeidinėtų, tai jiems >>>>>>>>>>>>>> antraeilininkai >>>>>>>>>>>>>> būtų >>>>>>>>>>>>>> dzin, nes jie jiems netrukdytų. >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> Labai gerai pastebėta, absoliuti dauguma atveju taip ir yra. Tų >>>>>>>>>>>>> kitų >>>>>>>>>>>>> antraeilininkų logika - "aš viršiju greitį, todėl aš >>>>>>>>>>>>> nesiskaitau >>>>>>>>>>>>> antraeilininku". Man tai jie daugumoje atvejų netrukdo - jeigu >>>>>>>>>>>>> kita >>>>>>>>>>>>> juosta užimta, tas kairėje važiuojantis niekaip negali būti >>>>>>>>>>>>> skaitomas >>>>>>>>>>>>> antraeilininku. Jeigu jis tikrai antraeilininkas ir man trukdo, >>>>>>>>>>>>> vadinasi >>>>>>>>>>>>> aš irgi antraeilininkas, todėl turiu pasirinkimą tapti ne >>>>>>>>>>>>> antraeilininku >>>>>>>>>>>>> ir tas antraeilininkas man nebetrukdys. >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> Bandant tą antraeilininką lenkti pirma juosta, ans neužmeta >>>>>>>>>>>> anglių tik >>>>>>>>>>>> tada, kai piirmoj juostoj visai nieko nėra. Bet jei bent už >>>>>>>>>>>> 100 m >>>>>>>>>>>> pirma >>>>>>>>>>>> juosta kažkas važiuoja, kas antram knieti įrodyt, kad jis gi "ne >>>>>>>>>>>> veltui čia >>>>>>>>>>>> važiuoja" (o gal tiesiog elementariai nesugeba kontroliuoti savo >>>>>>>>>>>> greičio) ir bando užblokuot, kad neduokdie neaplenktum. Kasdieną >>>>>>>>>>>> pirma juosta važinėjantieji tą puikiai žino. -- Deivis [persona], Vilnius A5 3.0 V6 '12