Tema: Re: 0 tolerancija
Autorius: Signalizacija
Data: 2016-10-06 12:00:38
As ir su mazesne lekiantiemas parodau, ir nieko blogo neatsitinka, ir i 
desine pasitraukiu, kad skubantis galetu matyt kas prieš mane darosi, 
irgi nieko blogo,
Ir dar padėkoja

On 2016.10.06 08:12, Sail wrote:
> Pabandyk, vaziuodamas didesne masina, mirktelt desiniu posukiu tipo "lenkti
> saugu, pirmyn".
>
> Pas mus lietuvoj vienetai supranta, ka tai reiskia.
>
> Lenkijoj vienetai nesupranta.
>
>
> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message
> news:nt4j17$inf$2@trimpas.omnitel.net...
>> tik nereikia.
>>
>> On 2016.10.05 15:26, Sail wrote:
>>> Kadangi turiu letaigi busa, lenkijoj kai tik yra galimybe pasitraukiu i
>>> desine kad praleisti greitesnius. 4 is penkiu tai supranta, tuo
>>> pasinaudoja
>>> ir mirktelna vietoj "aciu".
>>>
>>> Lietuvoj toki pat varianta daznai turim, kai kas nors uzleidzia eile arba
>>> pasukime.
>>>
>>> Bet jei Lietuvoj bandysi praleisti greitesnius, tikrai niekas nepadekoja.
>>> Net nesupranta, kurio bybio kelkrasciu vaziuoti bandai.
>>>
>>> Cia siaip, niuansas is patirties.
>>>
>>>
>>> "Ignas" <ignas@example.lt> wrote in message
>>> news:nt2r06$1gj$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> On 2016-10-05 11:34, RaR wrote:
>>>>> Nelabai supratau minties, kokià èia nesàmonæ graþiai pavadinau.
>>>>
>>>> "stabdzio" rezima pavadinai solidziu
>>>>
>>>>> Bet kuriuo atveju per >20 m. malimosi Vilniuje ásitikinau, kad
>>>>> gazas-stabdis
>>>>> ir blaðkymasis ið juostos á juostà mieste praktiðkai nieko gero neduoda
>>>>> net laiko atþvilgiu, nekalbant jau apie kitus aspektus. Startuoti kuo
>>>>> smarkiau ið viso nëra jokios prasmës, kaip ir lëkti bei staigiai
>>>>> stabdyti prieð raudonà, kai galima tà atlikti ramiai stabdant varikliu.
>>>>
>>>> matyt as kitame vilniuje vazinejuos... nes tas kuris mirktelejus zaliam
>>>> pradeda stabdyt, garantuotai uzsidegus vel zaliam tik prades ieskot
>>>> pavaru
>>>> svirties ir tokius as "gazas-stabdis" stengiuos apsilenkt iki sankryzos
>>>> (jei ner galimybiu aplenkt, taisykle pasitvirtina 99% atveju).
>>>>
>>>>> Jeigu piko valandos, pervaþiuojant Vilniø, priklausomai nuo marðruto,
>>>>> apsimoka persirikiuoti kokius 2-3 kartus, bet reikia þinoti kur, kitaip
>>>>> nieko nelaimësi, o netgi ilgiau vaþiuosi.
>>>>
>>>> sutikciau, jei pas mus nebujotu "antraeilininkai"
>>>>
>>>>> Ðià vasarà nemaþai vaþinëjau Anglijoje, tai visai patiko jø ramus
>>>>> vaþinëjimas - provincijoje keliukai gan siauri, praktiðkai visi
>>>>> vaþiuoja
>>>>> leidþiamu greièiu ir niekas nieko nelenkia. Jeigu koks lëtas aparatas
>>>>> pasitaiko, jis suradæs vietà pasitraukia ir praleidþia srautà, taip
>>>>> kaip
>>>>> kalnuose. Vaþiavimas gaunasi saugus, ekonomiðkas ir pakankamai greitas.
>>>>> Pas mus tokiuose keliukuose su tiek maðinø bûtø begaliniai lenkimai,
>>>>> pilna pavojingø situacijø, o bendras srautas judëtø, tikriausiai,
>>>>> lëèiau.
>>>>
>>>> nera teke Lietuvoj sutikt "eismo stabdzio" kuris susivoktu sudarius
>>>> kamsti
>>>> sustot ji praleist. ir kazkaip susidariau ispudi, kad tie greiciau
>>>> lakstantys yra truputi atidesni ir tolerantiskesni kitiems vadeliotojams
>>>> nei "pensininkai"...
>>>>
>>>>> Nors ðiaip, aiðku, pas mus dabar vaþinëjama þymiai ramiau ir
>>>>> kultûringiau nei prieð kokiø 15-20 metø, tik vakarais pilna visokiø
>>>>> pacukø iðlenda ir savo kledarø galimybes bando.
>>>>>
>>>>>
>>>>> 2016-10-04 19:02, Ignas raðë:
>>>>>> svarbiausia kazkaip skambiai pavadint nesamone, tada ir pats sau
>>>>>> grazus
>>>>>> atrodai...
>>>>>>
>>>>>> On 2016-10-04 17:41, RaR wrote:
>>>>>>
>>>>>>> o ágavæ patirties vaþinëja solidþiau. Bet, aiðku, ne visi su amþiumi
>>>>>>> solidesni darosi.
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> ---
>>>>> Ðis elektroninis laiðkas patikrintas dël virusø  Avast antivirusinës
>>>>> programinës árangos.
>>>>> https://www.avast.com/antivirus
>>>>>
>>>>
>>>
>>>
>
>