Paskaičiuok kas būtų jei visi pro sviesofora liepkalnu vaziuotu ta pirma (3) juosta, o antra tik vaziuojantys tiesiai On 2016.10.05 15:48, Deivis wrote: > 100% kada tavo pvz neteisingas yra nuo pietinio aplinkelio nusukus į > kairę Liepkalnio g. Kai daugiau trafiko po šviesoforo paimk pirm eilę ir > palik ten tarpą 1,5. Kai kas įkiš Odegą palik vėl 1,5. Suskaičiuok kiek > Odegų naujų atsiras iki kalno galo ir tada papasakok mums pls ;) > > > RaR presented the following explanation : >> Visokiose egzotikose neturiu daug vairavimo patirties. Nors, pvz, >> Graikijoje nepastebėjau, kad mano vairavimo stilius kuo nors >> išsiskirtų, aišku, gal kokiuose Atėnuose kitaip, nevairavau. O šiaip >> nesijaučiu kad būčiau vienas - pas mus vairavimo kultūra vis tik >> stabiliai artėja prie vakarietiškos. Ir tie stabdis-gazas bei prilipę >> prie šiknos tikrai nesudaro daugumos. >> >> 2016-10-05 15:23, Deivis rašė: >>> Na padidėjęs tarpas jau sukelia potencialų galvos skausmą, nes kas nors >>> gali įkišti Odegą. Gruzijoj dar mažesnio tarpo pakanka. Brazilijoj to >>> tarpo net nereikia, kad jie kištų Odegas savo. O vat vakaruose tavo >>> metodu važinėti paprasčiau. Taigi sakyčiau, kad neišauklėsi savo vieno >>> pavyzdžiu, bet nesiūlau to nebedaryti. Aš taip pat bandau tuos >>> antraeilininkus aplinkkelyje mokyti kas rytą rodydamas pavyzdį kaip man >>> nepatogu iš pirmos į trečią ir atgalios, kad juos aplenkčiau. Daeina tik >>> kas 5-6'am ir tik tam kartui, bet vis tiek rodysiu pavyzdį for fun :) >>> >>> RaR laid this down on his screen : >>>> Pas mane DSG, į triptronic neperjunginėju, bet atleidus gazą vis tiek >>>> kažkiek varikliu stabdo, nors reikia ir kiek stabdžiu pamaigyt. Aišku, >>>> yra start-stop tai nelabai svarbu kiek tu prie sankryžos stovėsi, bet >>>> jei greitai užsidegs žalia vis tiek nematau prasmės gazuoti ir po to >>>> kelioms sekundėms leisti varikliui užgesti ir vėl užsikurti. Be abejo, >>>> su manualu ir be Start-Stop toks stilius turi daug daugiau prasmės ir >>>> duoda daugiau ekonomijos. >