Tema: Re: 0 tolerancija
Autorius: nekas
Data: 2016-10-06 10:52:47
Dėl pajudėjimo nuo sankryžos labai pritariu. Kiek teko važinėti DK, DE, 
IE (čia tik keleivio vietoje), tai pagrindiniai du skirtumai nuo LT, net 
esant ir daugiau mažiau panašiam KET:

1. Visi žymiai labiau laikosi taisyklės važiuoti dešiniausia eismo 
juosta, ypač DK - ten tai jau beveik maniakiškai, važiuoja dvi furos 
viena paskui kitą palikę tarpusavyje kiek didesnį tarpą ir antra eile 
jas lenkiantys į tą tarpą spėja įsirikiuoti kelioms sekundems pralenkę 
pirmą furą ir prieš lenkdami antrą. Bet aišku, kai tau reikia 
persirikiuoti iš pirmos į antrą, kad kažką apvažiuotum - užtenka 
parodyti posūkio signalą ir tave praleidžia, taip kad nėra jokios ir 
prasmės laikyti "užsiėmus poziciją" antroje juostoje kai žinai, kad kai 
reikės laisvai į ją pateksi.

2. Pajudėjimas nuo sankryžos (ypač IE) - visi startuoja vienu metu 
užsidegus žaliai ir išlaiko labai mažus atstumus nuo priekyje esančio 
automobilio, tokiu būdu visas srautas minimaliai 
"išsitempia/susipaudžia" judant ir stojant prie šviesoforų ir taip 
sankryžų su šviesoforais pralaidumas tikriausiai 2x didesnis negu pas mus.

Bet kažkaip pas mus minčių apie tokius elementarius efektyvumo ir eismo 
saugumo dalykus nelabai kas kalba ir matyt nemoko vairavimo mokyklose, 
nes juk lengviau spręsti visas problemas pakabinus kur nors dar vieną 
greičio ribojimo ženklą ar kažką panašaus.

On 2016-10-06 10:15, Ignas wrote:
> as nereikalauju is visu ralistu skilsu, as tik noriu kad sankryzoj
> aiponas padedamas salin butu ne tada kai prieky esanti auto jau baigia
> manevra... o kai nunai is 5 iveikusiu sankryza 3 su aiponais rankose ir
> vienas siaip per prievarta antrakart prie vairo pasodintas tai ir turim
> ka turim... kaip minimum trecdaliu padidint sankryzu pralaiduma galima
> be jokiu saugumo salygu pabloginimo, kaip tik avaringumas ko gero
> sumazetu, jei visi kely darytu ka turi daryt, butu susikaupe, galvotu
> kazkiek irapie kitus eismo dalyvius, o nepaliktu vairavimo pagal svarba
> kazkur gale po veidelio pasidazymo, feisbuko ir tt
>
> On 2016-10-05 17:48, RaR wrote:
>> Tai jeigu yra grūstis, ten vis vien automobiliai vienas paskui kitą,
>> bent jau prie šviesoforo jie išsirikiuoja. Visi vis tiek nevažiuos kaip
>> ralistai, o tie ralistai srauto nepagreitins, nebent sukels kokią
>> avarinę situaciją. O kokiu greičiu nulėksi kiek laisvesnę atkarpėlę nuo
>> grūsties A iki grūsties B, bendram kelionės laikui įtakos nelabai turės.
>> O jeigu tos grūsties visgi nėra, tai gal važiuodamas 60-70 km/h ir
>> nuvažiuosi greičiau nei 50 km/h, bet man tas laiko skirtumas paprastai
>> nėra esminis, kad turėčiau lenkinėti visus, judančius tokiu greičiu.
>> Aišku, jeigu juosta laisva, dažnai važiuoju ir didesniu greičiu.
>>
>> 2016-10-05 17:07, Ignas rašė:
>>> tai apie grusties taskus as ir kalbu: jei per x laiko tarpa pravaziuoja
>>> y automobiliu, o as matau, kad galetu pravaziuot kaip minimum 1.3*y,
>>> darau isvada kad kamscius galima butu atitinkamai sumazint.
>>>
>>> On 2016-10-05 16:25, RaR wrote:
>>>> IMHO, jie absoliučiai neturi įtakos kamščiams - tvarkingai visiems
>>>> važiuojant srautas važiuoja nelėčiau. Jeigu kažkokią atkarpą iki kitos
>>>> grūsties greičiau nulėksi, niekas nuo to nepasikeis.
>>>
>>
>