Kodėl, darau, kaip ir visi ten. Jeigu man reikia persirikiuoti į kairę kad pralenkčiau lėčiau važiuojančius dešine juosta, taip ir darau. Ir grįžtu atgal į dešinę juosta tik tada, kai pralenkiu visus lėčiau važiuojančius ir atsiranda pakankamas tarpas be jokių staigių pristabdymų persirikiuoti išlaikant saugų atstumą nuo priekyje ir užpakalyje važiuojančių. Ir jeigu tų lėčiau važiuojančių yra nemažai, be abejo kad mane prisiveja greičiau važiuojantieji, bet jie dėl to nerodo jokio nepasitenkinimo. 2016-10-07 12:29, Deivis rašė: > Žiū, Vokietijos autobahne tu taip nedarai, nes greitis ten neribotas ir > jie nepažeidžia KET, tiesa? Lauki kantriai kol visi pravažiuos? > > RaR laid this down on his screen : >> Tarkim ir tokie greičiai. Eismas didelis ir horizonte veidrodėlyje aš >> vis matau greičiau atvažiuojančias mašinas. Tai aš turiu viską kelią >> vilktis paskui kažką? Kodėl tas greičiau važiuojantis turi teisę >> važiuoti savo greičiu, o aš ne? Man atrodo, lenki kai yra proga ir >> leidi kitam aplenkti, kai šiam yra proga - kame problemos? Esu nemažai >> važinėjęs ir dideliu greičiu, bet nematau jokios problemos >> pristabdyti, jeigu prieš mane kažkas lenkia, tegu ir nelabai gerai >> apskaičiavęs - juk žmonės su skirtinga patirtimi ir reakcija, kam jį >> be reikalo stresuoti ar kelti jo pasipiktinimą? >> >> >> 2016-10-07 12:03, Deivis rašė: >>> Kalbu apie +5. Nežinau kaip tavo prelegentas važiuoja -10, nes iš >>> atsakymo supratau, kad tu absoliučiais greičiais turbūt skaičiuoji, o ne >>> skirtumu. >>> +5 reiškia jei galima 90, o jis važiuoja 80, tai tu važiuoji 80+5=85 ir >>> lenki. Reiškia lenki lėėėtai. >>> Jei galima 90, jis važiuoja 80 ir tu važiuoji 95, tai niekam nemaišai. >>> Ar aiškiau? :) >>> >>> RaR used his keyboard to write : >>>> Kodėl nėra reikalo? Jeigu tas, kurį lenkiu važiuoja -10? Jau rašiau, >>>> kad specialiai neužlindinėju, bet kartais lenki po 5 ar 10 eilėje >>>> važiuojančias mašinas, tuomet tikrai nematau reikalo trauktis į >>>> kažkokį tarpelį ar pridėti +20 vien dėl to, kad kažkas užpakaly nori >>>> važiuoti greičiau. >>>> >>>> 2016-10-07 10:38, Deivis rašė: >>>>> Na jei nevažiuoji +5 tai reiškia nėra prasmės ir lenkti kol >>>>> veidrodėlyje >>>>> matai, kad kažkas antroje juostoje greičiau važiuoja antra. Jei tau px >>>>> reiškia tu tas pats marozas kaip tas su X5 nes taip pat negerbi kitų >>>>> dalyvių. >>>>> >>>>> on 2016-10-07, RaR supposed : >>>>>> Kodėl turėčiau skaičiuoti ar paspaudus bus +19 ar +25? Tegu >>>>>> skaičiuoja >>>>>> tas, kas nori tai daryti. Man nėra jokio reikalo daryti nei +19 >>>>>> nei +5 >>>>>> vien tam, kad patenkinti kažkokio debilo ego. >>>>>> >>>>>> 2016-10-07 09:52, dweller rašė: >>>>>>> kiek kartu uz +19 bauda mokejai? >>>>>>> >>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message >>>>>>> news:nt7ft7$n63$2@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> man tas kitas baudą apmokės jei ką? >>>>>>>> >>>>>>>> On 10/6/2016 9:29 PM, dweller wrote: >>>>>>>>> o kas trukdo "paspausti", kad greiciau aplenktum ir kitiem >>>>>>>>> netrukdytum? >>>>>>>>> >>>>>>>>> "RaR" <RaR@rr.lt> wrote in message >>>>>>>>> news:nt533g$rg9$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> Ir teisingai daro, aš irgi dažnai taip darau. Pvz. lenki >>>>>>>>>> automagistralėje važiuodamas kokiu 130, tai kažkoks atlekia 180+ >>>>>>>>>> mirgalindamas ir pamatęs tarpelį dar bando užlįsti iš dešinės. >>>>>>>>>> Tuomet >>>>>>>>>> jau paspaudžiu ir uždarau jį, kadangi jo manevras yra >>>>>>>>>> chuliganiškas ir >>>>>>>>>> pavojingas. Vokiečiuose už tokį manevrą būtum baisiausiai >>>>>>>>>> pasmerktas >>>>>>>>>> vairuotojų, sako, ir baudos už tai nemenkos. Laikas išgyvendinti >>>>>>>>>> tas >>>>>>>>>> lietuviškas-rusiškas poniatkes ir važinėti saugiai bei >>>>>>>>>> kultūringai. >>>>>>>>>> Žiūriu, didelė dalis čia propaguoja chuliganišką vairavimą ir >>>>>>>>>> jaučiasi >>>>>>>>>> teisūs. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> 2016-10-06 10:39, Vytenis P. rašė: >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> Beje, visi besipiktinantys antraeilininkais automatiškai patys >>>>>>>>>>>>> pažeidžia >>>>>>>>>>>>> šį KET punkta, nes jei jo nepažeidinėtų, tai jiems >>>>>>>>>>>>> antraeilininkai >>>>>>>>>>>>> būtų >>>>>>>>>>>>> dzin, nes jie jiems netrukdytų. >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> Labai gerai pastebėta, absoliuti dauguma atveju taip ir yra. Tų >>>>>>>>>>>> kitų >>>>>>>>>>>> antraeilininkų logika - "aš viršiju greitį, todėl aš >>>>>>>>>>>> nesiskaitau >>>>>>>>>>>> antraeilininku". Man tai jie daugumoje atvejų netrukdo - jeigu >>>>>>>>>>>> kita >>>>>>>>>>>> juosta užimta, tas kairėje važiuojantis niekaip negali būti >>>>>>>>>>>> skaitomas >>>>>>>>>>>> antraeilininku. Jeigu jis tikrai antraeilininkas ir man trukdo, >>>>>>>>>>>> vadinasi >>>>>>>>>>>> aš irgi antraeilininkas, todėl turiu pasirinkimą tapti ne >>>>>>>>>>>> antraeilininku >>>>>>>>>>>> ir tas antraeilininkas man nebetrukdys. >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Bandant tą antraeilininką lenkti pirma juosta, ans neužmeta >>>>>>>>>>> anglių tik >>>>>>>>>>> tada, kai piirmoj juostoj visai nieko nėra. Bet jei bent už >>>>>>>>>>> 100 m >>>>>>>>>>> pirma >>>>>>>>>>> juosta kažkas važiuoja, kas antram knieti įrodyt, kad jis gi "ne >>>>>>>>>>> veltui čia >>>>>>>>>>> važiuoja" (o gal tiesiog elementariai nesugeba kontroliuoti savo >>>>>>>>>>> greičio) ir bando užblokuot, kad neduokdie neaplenktum. Kasdieną >>>>>>>>>>> pirma juosta važinėjantieji tą puikiai žino. >