Pas mane DSG, į triptronic neperjunginėju, bet atleidus gazą vis tiek kažkiek varikliu stabdo, nors reikia ir kiek stabdžiu pamaigyt. Aišku, yra start-stop tai nelabai svarbu kiek tu prie sankryžos stovėsi, bet jei greitai užsidegs žalia vis tiek nematau prasmės gazuoti ir po to kelioms sekundėms leisti varikliui užgesti ir vėl užsikurti. Be abejo, su manualu ir be Start-Stop toks stilius turi daug daugiau prasmės ir duoda daugiau ekonomijos. Tai nesakau kad niekada neviršyju, dažnai ir paspaudžiu kad pro geltoną pralėkti, ir startuodamas kartais paspaudžiu kai reikia kur persirikuoti, bet šiaip save priskiriu tai daugumai ramiau važinėjančių, nesistengiančiu lipti visiems ant šiknos ir važiavimo greitį labiau reguliuojantis pagal tolumoje esantį šviesoforą ar bendrą srauto judėjimą, nei pagal atstumą nuo priekyje esančios mašinos. O nemažai yra akivaizdžiai besinervinančių jeigu tarp manęs ir priekyje esančios mašinos kažkuriuo metu tarpas padidėja. Šitie man atrodo juokingai. > Krč sugalvojau atmazą ir tavo atvejui - pas mane multitronikas ir man > stabdyti varikliu reiškia reikia M perjungti ir tada permetus pavarą kol > įsuka V6, tai toks staigus sulėtėjimas ant permetimo gaunasi, o kadangi > stopai tada neužsidega, tai kaip ir avarinė situacija. Va! :) > Dėl spec vietų kur reikia persirikiuoti sutinku. Bet sutikit, kad kai tu > važiuoji ne dėl to, kad nuvažiuoti iš A į Big, o tiesiog tuo pačiu gerai > praleisti laiką ir tau px, kad sustartuosi 0-60 ir po to su start-stop > išjungtu varikliu tyloje klausydamas muzikos lauksi jų prie kitos > sankryžos, tai reiškia tavo tikslas tikrai ne mažiausios kuro sąnaudos. > Be to tai juk nebūna 100% laiko, o tik pagal nuotaiką, todėl mėnesio > sąnaudoms nieko blogo taip pat. Juk daug labiau sutaupai pamiegojęs > ilgiau ir važiuodamas į darbą 9'ai ryto ir grįždamas po 18val. > --- Šis elektroninis laiškas patikrintas dėl virusų Avast antivirusinės programinės įrangos. https://www.avast.com/antivirus