Visokiose egzotikose neturiu daug vairavimo patirties. Nors, pvz, Graikijoje nepastebėjau, kad mano vairavimo stilius kuo nors išsiskirtų, aišku, gal kokiuose Atėnuose kitaip, nevairavau. O šiaip nesijaučiu kad būčiau vienas - pas mus vairavimo kultūra vis tik stabiliai artėja prie vakarietiškos. Ir tie stabdis-gazas bei prilipę prie šiknos tikrai nesudaro daugumos. 2016-10-05 15:23, Deivis rašė: > Na padidėjęs tarpas jau sukelia potencialų galvos skausmą, nes kas nors > gali įkišti Odegą. Gruzijoj dar mažesnio tarpo pakanka. Brazilijoj to > tarpo net nereikia, kad jie kištų Odegas savo. O vat vakaruose tavo > metodu važinėti paprasčiau. Taigi sakyčiau, kad neišauklėsi savo vieno > pavyzdžiu, bet nesiūlau to nebedaryti. Aš taip pat bandau tuos > antraeilininkus aplinkkelyje mokyti kas rytą rodydamas pavyzdį kaip man > nepatogu iš pirmos į trečią ir atgalios, kad juos aplenkčiau. Daeina tik > kas 5-6'am ir tik tam kartui, bet vis tiek rodysiu pavyzdį for fun :) > > RaR laid this down on his screen : >> Pas mane DSG, į triptronic neperjunginėju, bet atleidus gazą vis tiek >> kažkiek varikliu stabdo, nors reikia ir kiek stabdžiu pamaigyt. Aišku, >> yra start-stop tai nelabai svarbu kiek tu prie sankryžos stovėsi, bet >> jei greitai užsidegs žalia vis tiek nematau prasmės gazuoti ir po to >> kelioms sekundėms leisti varikliui užgesti ir vėl užsikurti. Be abejo, >> su manualu ir be Start-Stop toks stilius turi daug daugiau prasmės ir >> duoda daugiau ekonomijos. >> Tai nesakau kad niekada neviršyju, dažnai ir paspaudžiu kad pro >> geltoną pralėkti, ir startuodamas kartais paspaudžiu kai reikia kur >> persirikuoti, bet šiaip save priskiriu tai daugumai ramiau >> važinėjančių, nesistengiančiu lipti visiems ant šiknos ir važiavimo >> greitį labiau reguliuojantis pagal tolumoje esantį šviesoforą ar >> bendrą srauto judėjimą, nei pagal atstumą nuo priekyje esančios >> mašinos. O nemažai yra akivaizdžiai besinervinančių jeigu tarp manęs >> ir priekyje esančios mašinos kažkuriuo metu tarpas padidėja. Šitie man >> atrodo juokingai. >> >>> Krč sugalvojau atmazą ir tavo atvejui - pas mane multitronikas ir man >>> stabdyti varikliu reiškia reikia M perjungti ir tada permetus pavarą kol >>> įsuka V6, tai toks staigus sulėtėjimas ant permetimo gaunasi, o kadangi >>> stopai tada neužsidega, tai kaip ir avarinė situacija. Va! :) >>> Dėl spec vietų kur reikia persirikiuoti sutinku. Bet sutikit, kad kai tu >>> važiuoji ne dėl to, kad nuvažiuoti iš A į Big, o tiesiog tuo pačiu gerai >>> praleisti laiką ir tau px, kad sustartuosi 0-60 ir po to su start-stop >>> išjungtu varikliu tyloje klausydamas muzikos lauksi jų prie kitos >>> sankryžos, tai reiškia tavo tikslas tikrai ne mažiausios kuro sąnaudos. >>> Be to tai juk nebūna 100% laiko, o tik pagal nuotaiką, todėl mėnesio >>> sąnaudoms nieko blogo taip pat. Juk daug labiau sutaupai pamiegojęs >>> ilgiau ir važiuodamas į darbą 9'ai ryto ir grįždamas po 18val. > --- Šis elektroninis laiškas patikrintas dėl virusų Avast antivirusinės programinės įrangos. https://www.avast.com/antivirus