Tema: Re: 0 tolerancija
Autorius: RaR
Data: 2016-10-05 15:41:41
Visokiose egzotikose neturiu daug vairavimo patirties. Nors, pvz, 
Graikijoje nepastebėjau, kad mano vairavimo stilius kuo nors išsiskirtų, 
aišku, gal kokiuose Atėnuose kitaip, nevairavau. O šiaip nesijaučiu kad 
būčiau vienas - pas mus vairavimo kultūra vis tik stabiliai artėja prie 
vakarietiškos. Ir tie stabdis-gazas bei prilipę prie šiknos tikrai 
nesudaro daugumos.

2016-10-05 15:23, Deivis rašė:
> Na padidėjęs tarpas jau sukelia potencialų galvos skausmą, nes kas nors
> gali įkišti Odegą. Gruzijoj dar mažesnio tarpo pakanka. Brazilijoj to
> tarpo net nereikia, kad jie kištų Odegas savo. O vat vakaruose tavo
> metodu važinėti paprasčiau. Taigi sakyčiau, kad neišauklėsi savo vieno
> pavyzdžiu, bet nesiūlau to nebedaryti. Aš taip pat bandau tuos
> antraeilininkus aplinkkelyje mokyti kas rytą rodydamas pavyzdį kaip man
> nepatogu iš pirmos į trečią ir atgalios, kad juos aplenkčiau. Daeina tik
> kas 5-6'am ir tik tam kartui, bet vis tiek rodysiu pavyzdį for fun :)
>
> RaR laid this down on his screen :
>> Pas mane DSG, į triptronic neperjunginėju, bet atleidus gazą vis tiek
>> kažkiek varikliu stabdo, nors reikia ir kiek stabdžiu pamaigyt. Aišku,
>> yra start-stop tai nelabai svarbu kiek tu prie sankryžos stovėsi, bet
>> jei greitai užsidegs žalia vis tiek nematau prasmės gazuoti ir po to
>> kelioms sekundėms leisti varikliui užgesti ir vėl užsikurti. Be abejo,
>> su manualu ir be Start-Stop toks stilius turi daug daugiau prasmės ir
>> duoda daugiau ekonomijos.
>> Tai nesakau kad niekada neviršyju, dažnai ir paspaudžiu kad pro
>> geltoną pralėkti, ir startuodamas kartais paspaudžiu kai reikia kur
>> persirikuoti, bet šiaip save priskiriu tai daugumai ramiau
>> važinėjančių, nesistengiančiu lipti visiems ant šiknos ir važiavimo
>> greitį labiau reguliuojantis pagal tolumoje esantį šviesoforą ar
>> bendrą srauto judėjimą, nei pagal atstumą nuo priekyje esančios
>> mašinos. O nemažai yra akivaizdžiai besinervinančių jeigu tarp manęs
>> ir priekyje esančios mašinos kažkuriuo metu tarpas padidėja. Šitie man
>> atrodo juokingai.
>>
>>> Krč sugalvojau atmazą ir tavo atvejui - pas mane multitronikas ir man
>>> stabdyti varikliu reiškia reikia M perjungti ir tada permetus pavarą kol
>>> įsuka V6, tai toks staigus sulėtėjimas ant permetimo gaunasi, o kadangi
>>> stopai tada neužsidega, tai kaip ir avarinė situacija. Va! :)
>>> Dėl spec vietų kur reikia persirikiuoti sutinku. Bet sutikit, kad kai tu
>>> važiuoji ne dėl to, kad nuvažiuoti iš A į Big, o tiesiog tuo pačiu gerai
>>> praleisti laiką ir tau px, kad sustartuosi 0-60 ir po to su start-stop
>>> išjungtu varikliu tyloje klausydamas muzikos lauksi jų prie kitos
>>> sankryžos, tai reiškia tavo tikslas tikrai ne mažiausios kuro sąnaudos.
>>> Be to tai juk nebūna 100% laiko, o tik pagal nuotaiką, todėl mėnesio
>>> sąnaudoms nieko blogo taip pat. Juk daug labiau sutaupai pamiegojęs
>>> ilgiau ir važiuodamas į darbą 9'ai ryto ir grįždamas po 18val.
>


---
Šis elektroninis laiškas patikrintas dėl virusų  Avast antivirusinės programinės įrangos.
https://www.avast.com/antivirus