as nereikalauju is visu ralistu skilsu, as tik noriu kad sankryzoj aiponas padedamas salin butu ne tada kai prieky esanti auto jau baigia manevra... o kai nunai is 5 iveikusiu sankryza 3 su aiponais rankose ir vienas siaip per prievarta antrakart prie vairo pasodintas tai ir turim ka turim... kaip minimum trecdaliu padidint sankryzu pralaiduma galima be jokiu saugumo salygu pabloginimo, kaip tik avaringumas ko gero sumazetu, jei visi kely darytu ka turi daryt, butu susikaupe, galvotu kazkiek irapie kitus eismo dalyvius, o nepaliktu vairavimo pagal svarba kazkur gale po veidelio pasidazymo, feisbuko ir tt On 2016-10-05 17:48, RaR wrote: > Tai jeigu yra grūstis, ten vis vien automobiliai vienas paskui kitą, > bent jau prie šviesoforo jie išsirikiuoja. Visi vis tiek nevažiuos kaip > ralistai, o tie ralistai srauto nepagreitins, nebent sukels kokią > avarinę situaciją. O kokiu greičiu nulėksi kiek laisvesnę atkarpėlę nuo > grūsties A iki grūsties B, bendram kelionės laikui įtakos nelabai turės. > O jeigu tos grūsties visgi nėra, tai gal važiuodamas 60-70 km/h ir > nuvažiuosi greičiau nei 50 km/h, bet man tas laiko skirtumas paprastai > nėra esminis, kad turėčiau lenkinėti visus, judančius tokiu greičiu. > Aišku, jeigu juosta laisva, dažnai važiuoju ir didesniu greičiu. > > 2016-10-05 17:07, Ignas rašė: >> tai apie grusties taskus as ir kalbu: jei per x laiko tarpa pravaziuoja >> y automobiliu, o as matau, kad galetu pravaziuot kaip minimum 1.3*y, >> darau isvada kad kamscius galima butu atitinkamai sumazint. >> >> On 2016-10-05 16:25, RaR wrote: >>> IMHO, jie absoliučiai neturi įtakos kamščiams - tvarkingai visiems >>> važiuojant srautas važiuoja nelėčiau. Jeigu kažkokią atkarpą iki kitos >>> grūsties greičiau nulėksi, niekas nuo to nepasikeis. >> >