Tema: Re: Codec, čia tavo straipsnis?
Autorius: KEdas
Data: 2010-12-20 16:20:54
2010.12.20 14:48, Toxis@ze_yval_place rašė:
> http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC1382112/

Tu bent žiūrėjai kieno tas tyrimas atliktas?
Čia juk beveik tas pats, kas LLRI straipsnius vadinti moksliniais ir 
manyti, kad jie atstovauja *laisvai* rinkai. :)

Kadangi neskaitei „studijos“, tai nepastebėjai, kad tyrimai, atlikti 
1960–1984 metais, yra sukritikuoti dėl per mažų imčių (pokyčiai mažesni 
už paklaidą). Vėlesniuose tyrimuose „nepastebima“, kad avarijų, kai 
įvažiuojama į galą, padaugėjo 20%, tačiau džiaugiamasi, kad priekinių 
avarijų sumažėjo 10%.
Jei paskaitytum studiją, tai pastebėtum, kad išvados yra visiškai 
nelogiškos, o kai kurios net prieštarauja tyrimų duomenims. Pvz. 
paaiškėja, kad tik 2-ose studijose buvo tirtas poveikis pėstiesiems, 
dviratininkams ir motociklistams, ir visose paaiškėjo, kad dėl DRL jie 
nukenčia labiau, nei be DRL. O kas rašoma santraukoje? :)


> beja paskutinis variantas, apie galinga benzino srebimo argumenta:
> http://scienceblogs.com/dotphysics/2009/12/turn_off_daytime_running_light.php

Ir tai kaip nors paneigia teiginį, kad stovint kamštyje lempoms 
eikvojamas kuras?

P.S. MKN už DRL gerokai efektyvesnė saugumo priemonė būtų TA 
reikalavimai priekinio stiklo būklei, atspindžiams ir pan. Pabandyk 
naktį po lietaus pavažiuoti motociklu be stiklo ir automobiliu, kad ir 
visiškai nauju stiklu, ir suprasi apie ką šneku.