Tema: Re: Codec, čia tavo straipsnis?
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2010-12-21 11:09:31
> Net ir lietuviškai nesiseka suprasti? Nekvestionuoju studijų amžiaus, o
> tik išskyriau, kad seniausios studijos yra statistiškai nepatikimos.
>

na sakykim, kadir tamstos viena is kritikos "Vėlesniuose tyrimuose 
„nepastebima“, kad avarijų, kai
įvažiuojama į galą, padaugėjo 20%, tačiau džiaugiamasi, kad priekinių
avarijų sumažėjo 10%." Velgi, juokiasi puodas?:) Kazkaip praleidom po to 
sekanti sakini, kad "This has been judged in labaratory studies not to be an 
issue, and stop lamps, mounted in the high center of the rear of the car 
which all 1986 and later model year veihicles in US have, should eliminate 
the masking problem".



>> dazhniausiai neskaitau, nebent ishkyla klausimu, man dazhiniausiai 
>> pakanka
>> abstarct'o ir conclusion'u.. kurie shioje vietoje sake, kad yra nors ir
>> nedidelis, bet pliusas.
>
> Pasiskaityk studiją, ypač 236 puslapį.

Perskaichiau, nuoshirdzhiai, ir tikrai neradau kur tu ten matai kazhka pikto 
ar kazhkokiu kontradikciju? jei nesunku - papaishyk bent jau kuriam 
sakinyje.

>
>> <...>  However, all three of the early Scandinavian studies found
>> _substantial_ decrease in motor vehicle collisions with pedalcyclists and
>> pedestrians<...>
>
> Na, juk minėjau, kad patys sutinka, kad ankstyvosios studijos yra 
> statistiškai neteisingos.
>
>> Norvegu studija parode statistishkai nereikshminga
>> pakilima, Danu studija rado kad shiek tiek pakilo, bet teige, kad reikia
>> daugiau duomenu
>
> Ir išvada, kad saugumas nenukenčia atsiranda iš kur?..



Pala, tu kazhkaip ishktraikineji ish konteksto - Danu ir Norvegu studijos 
nerado statistishkai reikshmingu pokychiu _Peschiuju_ ir _pedalistu_ 
saugumui, visos jos rado teigiamu pokichiu autoavariju atveju. Statistishkai 
nereiksjmingas nereishkia per mazha imtis, ta pati Norvegija tyrima tese 3 
metus, taigi imtis daugiau nei pakankama - statistishkai nereikshmingas 
reishkiasi, kad pokytis yra bet jis yra per mazhas, kad galima butu teigti, 
kad jis yra realus, o ne statistine klaida, randomo pavizdys.



> Tai parašyk savo teisingą straipsnį! Radus vieną netikslumą gal nereikėtų 
> neigti visos idėjos? Nemanai?

:))))))))))))))))))))))))))))))) uber ishvada - ash manau, kad krikshchioniu 
bazhnychia yra zhiauri ojrganizacija ishnaudojanti (tiek seksualiai, tiek 
moralishkai zhalojanti) vaikus ir besivadovaujanti ishsigalvotom istorijom 
ir mitais - sprendimas - sukurk savo religija? Ne ash nesiruoshiu rashyti 
straipsnio, paneigianchio shi, nes mano darbas ne toks, priedo per savo 
praktika diskutuojant su fanatikais ash suprtau, kad argumentai ir realus 
faktai ju nedomina, jei zhmogus isitikines, kad DRL yra koorporaciju 
konspiracija priesh visa zhmonija, ar kad zheme valdo reptiloidai, ar kad 
valdzhia slepia ateivius - argumentai deja jo neitikins prieshingai, nes jis 
_tiki_ - o kadangi nuo pat vaikystes musu kulturoje yra diegiama, kad 
"palaiminti, kurie tiki nemate" (c) jazus@(Jn 20, 29) - faktai, deja daug 
kam yra antraeilis zhinojimo shaltinis, ar net nereikalingas...

kas del netikslumu - ju yra ne vienas, visas straipsnis pastatytas ant 
neteisingu premisu kad dienos shviesos kenkia ir nera jokiu studiju. Tik 
noredamas pasitikrint, ar cia nebuvo vienetinis dalykas, ka as radau, 
paieshkojau dar kelias minutes:

Elvik, R. 1993. The effects on accidents of compulsory use of daytime 
running lights for cars in Norway. Accident Analysis and Prevention 
25:383-98.

Hansen, L.K. 1993. Daytime running lights in Denmark: evaluation of the 
safety effect. Copenhagen, Denmark: Danish Council of Road Safety Research.

Hansen, L.K. 1994. Daytime running lights: experience with compulsory use in 
Denmark. Proceedings of the Fersi Conference. Copenhagen, Denmark: Danish 
Council for Road Safety Research.

Arora, H.; Collard, D.; Robbins, G.; Welbourne, E.R.; and White, J.G. 1994. 
Effectiveness of daytime running lights in Canada. Report no. TP-12298. 
Ottawa, Ontario: Transport Canada.

Stein, H. 1985. Fleet experience with daytime running lights in the United 
States. SAE Technical Paper Series 851239. Warrendale, PA: Society of 
Automotive Engineers.

Cantilli, E.J. 1970. Accident experience with parking lights as running 
lights. Highway Research Record 332:1-13. Washington, DC: Transportation 
Research Board.

Farmer, C.M. and Williams, A.F. 2002. Effects of daytime running lights on 
multiple-vehicle daylight crashes in the United States.Accident Analysis and 
Prevention 34:197-203.

Tessmer, J.M. 2004. An assessment of the crash-reducing effectiveness of 
passenger vehicle daytime running lamps (DRLs). Report no. DOT HS-809-760. 
Washington, DC: National Highway Traffic Safety Administration

Wang, J.S. 2008. The effectiveness of daytime running lights for passenger 
vehicles. Report no. DOT HS-811-029. Washington, DC: National Highway 
Traffic Safety Administration.

http://people.usd.edu/~schieber/pdf/drl.pdf

>> Stovint kamshtyje kuras papildomai naudojamas ir kondishinui, stovint
>> kamshtyje be reikalo prisieges "traumuoji save ir vaikus" ar dar koks
>> biesas - nekilnokim shiaudiniu baidykliu,
>
> Kaip nekilnokim? Tavo minėtų prietaisų leidžiama ir nejungti, skirtingai 
> nuo DRL. Negi nesupratai, kad apie tai yra šnekama?

? Galima neseget dirzhu ar nesodint vaiku i kedutes kamshtyje?
Dar karta - nereikia baidykliu ir/ar raudonu silkiu - lempos kamshtyje yra 
mazhiausia problema - priedo kaip jau minejau, stovint kamshtyje galima 
ishjungt varikli, nemazha dalis nauju mashinu turi stop/start funkcija. Net 
jei ir nebutu galimybes, mano supratimu kuro suvartojimo nezhymus 
padydejimas tikrai vvertas savo tikslo, jei tai saugoja gyvybes (o studijos 
rodo, kad avariju sumazheja)... Jei bus rasta, kad jis kenkia ir kad nuo to 
daugeja avariju, be abejo tai reikia uzdraust, jei bus rasta, kad jos 
absoliuchiai nieko neitakoja - reikia nuimt liepima, nes tada jau galima 
kalbet apie to kaina, benzas, lempu susidevejimas etc.

> Tai jei sutinkame, kad subraižytas stiklas trukdo, gal vis tik reikėtų per 
> TA ir į jį žvilgtelėti. Ar paprasčiau liepti įsijungti šviesas? Man 
> pastarasis variantas labiau panašus į profanišką apsimetinėjimą, kad 
> nepastebi dramblio porceliano parduotuvėje, o ne į profesionalų rūpinimąsi 
> eismo saugumu.
> Galėčiau papasakoti apie SM už eismo saugumą atsakingų klerkų kompetenciją 
> ir mąstymo vingius, bet tingiu plėstis.

del zhmoniu nekompetencijos, ir kyshininkavo vietose, kuriu sprendimai 
tiesiogiai atsiliepia gyvybems imho reiktu kelt baudzhiamasias bylas - 
praleidai golfuka su neveikianchiais stabdzhiais uzh pidisa - padare jis 
avarija, sedi, kaip bendrininkas (na, gal ne taip stipriai bet kazhkas 
panashaus:).

> Dar priminsiu, kad dabar „svarstomi“ KET pakeitimai 
> (http://transp.lt/lt/veikla/ket_pakeitimai), bet į Brundzos (qubiliaus 
> visuomeninis patarėjas) pasiūlymus jau antri metai nereaguojama, mat SM 
> klerkai juos laiko kvailais. Net diskusija jokia nevyksta, tiesiog 
> atmetama *viską*, nors nesutinka tik su keliais pasiūlymais.
> Puslapis irgi melagingas, nes teigiama, kad yra tik tie 4 pasiūlymai, nors 
> jų tikrai yra daugiau. Tau tai panašu į produktyvų bandymą įtraukti 
> visuomenę? Panašiai „moksliškai“ gimė ir DRL reikalavimas, ir privalomi 
> šalmai bei liemenės dviratininkams.

del DRL mes kaipir pasiaishkinom, kad studijos BUVO, jos rado teigiama 
pokyti, vistiek dar negerai? O kas blogai su shalmais ir liemenem? Kad 
dviratininkai tampa labiau matomi ir saugomos ju galvos? Ar tu kaip Doc 
tiesiog reki ant visko, ka sugalvoja valstybe, nes ji negali man nurodinet, 
kaip man nusizhudyt? Studijos rodo (na, bent jau taip sako dauguma 
straipsniu, kuriuos pagooglinau), o ir sveikas protas sako, kad daugiausia 
nelaimiu dviratininkams atsitinka tamsoje, taip, neshiot visa liemene yra 
durna, bet kaip kitaip tu istatymu itvirtinsi, kad reikia atshvaito? vienas 
uzhsides ji po maike, kitas ant pilvo, trechias dar kur... o chia - tupais 
standartizuota, bet tai saugo gyvybes.

>Įstatymų leidėjų pagrindinis bruožas – stengtis nepastebėti, kad pagrindinė 
>avaringumo priežastis yra per didelis GREITIS, o ne jokios šviesos, 
>atšvaitai ir t.t. Eidamas pėsčiomis ar važiuodamas dviračiu juk net naktį 
>be šviesų pastebi aplinkinius, o važiuodamas automobiliu nepastebi net su 
>ilgosiomis? Pagalvok kodėl. :)

na, kiek teko matyt per discovery ir skaityt studiju, visas greitis virsh 40 
ar 50 (ir uzhmiestyje) yra potencialiai pavojingas - tas leidzhiamas 90 yra 
optimalus varintas tarp pavojaus ir logikos - mazint greiti shiame greitame 
pasaulyje nera isheitis, prieshingai, yra mastoma kaip ji saugiai pakelti.



> Valdininkų galvose yra kažkoks blokas, kuris stabdo mąstymą kai tik 
> suvokia, kad siūlomas KET pakeitimas GALI priversti automobilio vairuotoją 
> sumažinti greitį. Jie iš karto stoja į poziciją, lyg tas pakeitimas 
> nukreiptas asmeniškai prieš juos.
> Bet čia jau reikalingas gilesnis psichologinis diskursas apie automobilį, 
> statusą ir pasiektą karjerą (Šešelgio atvejis).
> http://www.gerasdviratis.lt/forum/viewtopic.php?f=16&t=17695&start=120

greichio mazhinimas nera atsakymas, o ir dazhnai problema (prieshingai nei 
teigi) - vokietijos autobanuose, kuriuose greitis neribojamas ivykiu yra 
daug mazhiau nei, nei ribojamose vietose, ar shalyse su ribojimais... 
http://www.german-autobahn.eu/index.asp?page=speeds taigi problema yra ne 
greitis, o jo ribojimas ;P :)