Tema: Re: Codec, čia tavo straipsnis?
Autorius: KEdas
Data: 2010-12-20 17:36:40
2010.12.20 17:00, Toxis@ze_yval_place rašė:
> ? dokumentas parashytas 1995tais metais, jei tiketi uzhrashu ANT KAS ANTRO
> LAPO:), jis remiasi 60-90' studijom

Net ir lietuviškai nesiseka suprasti? Nekvestionuoju studijų amžiaus, o 
tik išskyriau, kad seniausios studijos yra statistiškai nepatikimos.


> dazhniausiai neskaitau, nebent ishkyla klausimu, man dazhiniausiai pakanka
> abstarct'o ir conclusion'u.. kurie shioje vietoje sake, kad yra nors ir
> nedidelis, bet pliusas.

Pasiskaityk studiją, ypač 236 puslapį.


> <...>  However, all three of the early Scandinavian studies found
> _substantial_ decrease in motor vehicle collisions with pedalcyclists and
> pedestrians<...>

Na, juk minėjau, kad patys sutinka, kad ankstyvosios studijos yra 
statistiškai neteisingos.

> Norvegu studija parode statistishkai nereikshminga
> pakilima, Danu studija rado kad shiek tiek pakilo, bet teige, kad reikia
> daugiau duomenu

Ir išvada, kad saugumas nenukenčia atsiranda iš kur?..

> esme ta, kad straipsnio autorius, pasakojo, kaip jis per keliolika metu
> duomenu rinkimo nerado jokiu studiju... kai vien shitas darbas remiasi bent
> kokia deshimchia ir manau paieshkojus raschaiu ir naujasniu studiju.

Tai parašyk savo teisingą straipsnį! Radus vieną netikslumą gal 
nereikėtų neigti visos idėjos? Nemanai?

> Stovint kamshtyje kuras papildomai naudojamas ir kondishinui, stovint
> kamshtyje be reikalo prisieges "traumuoji save ir vaikus" ar dar koks
> biesas - nekilnokim shiaudiniu baidykliu,

Kaip nekilnokim? Tavo minėtų prietaisų leidžiama ir nejungti, skirtingai 
nuo DRL. Negi nesupratai, kad apie tai yra šnekama?

> kad stiklas atspindi? be poliarizacijos shito dalyko nepakeisi, o
> poliarizuot automobiliu stiklus, velnias zhino ar nebutu pavojingiau nei
> atspindzhiai..

Tai jei sutinkame, kad subraižytas stiklas trukdo, gal vis tik reikėtų 
per TA ir į jį žvilgtelėti. Ar paprasčiau liepti įsijungti šviesas? Man 
pastarasis variantas labiau panašus į profanišką apsimetinėjimą, kad 
nepastebi dramblio porceliano parduotuvėje, o ne į profesionalų 
rūpinimąsi eismo saugumu.
Galėčiau papasakoti apie SM už eismo saugumą atsakingų klerkų 
kompetenciją ir mąstymo vingius, bet tingiu plėstis.

Dar priminsiu, kad dabar „svarstomi“ KET pakeitimai 
(http://transp.lt/lt/veikla/ket_pakeitimai), bet į Brundzos (qubiliaus 
visuomeninis patarėjas) pasiūlymus jau antri metai nereaguojama, mat SM 
klerkai juos laiko kvailais. Net diskusija jokia nevyksta, tiesiog 
atmetama *viską*, nors nesutinka tik su keliais pasiūlymais.
Puslapis irgi melagingas, nes teigiama, kad yra tik tie 4 pasiūlymai, 
nors jų tikrai yra daugiau. Tau tai panašu į produktyvų bandymą įtraukti 
visuomenę? Panašiai „moksliškai“ gimė ir DRL reikalavimas, ir privalomi 
šalmai bei liemenės dviratininkams. Įstatymų leidėjų pagrindinis bruožas 
– stengtis nepastebėti, kad pagrindinė avaringumo priežastis yra per 
didelis GREITIS, o ne jokios šviesos, atšvaitai ir t.t. Eidamas 
pėsčiomis ar važiuodamas dviračiu juk net naktį be šviesų pastebi 
aplinkinius, o važiuodamas automobiliu nepastebi net su ilgosiomis? 
Pagalvok kodėl. :)

Valdininkų galvose yra kažkoks blokas, kuris stabdo mąstymą kai tik 
suvokia, kad siūlomas KET pakeitimas GALI priversti automobilio 
vairuotoją sumažinti greitį. Jie iš karto stoja į poziciją, lyg tas 
pakeitimas nukreiptas asmeniškai prieš juos.
Bet čia jau reikalingas gilesnis psichologinis diskursas apie 
automobilį, statusą ir pasiektą karjerą (Šešelgio atvejis).
http://www.gerasdviratis.lt/forum/viewtopic.php?f=16&t=17695&start=120