stovint kamstyje kuras naudojamas ir stapdziu lenputems, kodel niekas nesusirupina? "KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message news:ienoo6$sk0$1@trimpas.omnitel.net... > 2010.12.20 14:48, Toxis@ze_yval_place rašė: >> http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC1382112/ > > Tu bent žiūrėjai kieno tas tyrimas atliktas? > Čia juk beveik tas pats, kas LLRI straipsnius vadinti moksliniais ir > manyti, kad jie atstovauja *laisvai* rinkai. :) > > Kadangi neskaitei „studijos“, tai nepastebėjai, kad tyrimai, atlikti > 1960–1984 metais, yra sukritikuoti dėl per mažų imčių (pokyčiai mažesni už > paklaidą). Vėlesniuose tyrimuose „nepastebima“, kad avarijų, kai > įvažiuojama į galą, padaugėjo 20%, tačiau džiaugiamasi, kad priekinių > avarijų sumažėjo 10%. > Jei paskaitytum studiją, tai pastebėtum, kad išvados yra visiškai > nelogiškos, o kai kurios net prieštarauja tyrimų duomenims. Pvz. > paaiškėja, kad tik 2-ose studijose buvo tirtas poveikis pėstiesiems, > dviratininkams ir motociklistams, ir visose paaiškėjo, kad dėl DRL jie > nukenčia labiau, nei be DRL. O kas rašoma santraukoje? :) > > >> beja paskutinis variantas, apie galinga benzino srebimo argumenta: >> http://scienceblogs.com/dotphysics/2009/12/turn_off_daytime_running_light.php > > Ir tai kaip nors paneigia teiginį, kad stovint kamštyje lempoms eikvojamas > kuras? > > P.S. MKN už DRL gerokai efektyvesnė saugumo priemonė būtų TA reikalavimai > priekinio stiklo būklei, atspindžiams ir pan. Pabandyk naktį po lietaus > pavažiuoti motociklu be stiklo ir automobiliu, kad ir visiškai nauju > stiklu, ir suprasi apie ką šneku.