Tema: Re: Codec, čia tavo straipsnis?
Autorius: signalizacija
Data: 2010-12-21 12:55:00
O gal geriau isjungt nx tas nereikalingas lempas ir nereikes nieko 
irengunet, ir nieko prisiuvinet. Taip mastant gal ir kiekvienam peciajam ant 
galvos po lempute irenkim?

"Toxis@ze_yval_place" <tox@work.ble> wrote in message 
news:ieq025$79v$1@trimpas.omnitel.net...
>
> "KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message 
> news:iepu42$44p$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> Nieko nepraleidom. Nurodysi kokiu šaltiniu remdamiesi jie tai parašė? :)
>> Panašu, kad tai tik jų prielaida, kuri niekaip nesusijusi su aptariamais 
>> tyrimais.
>
> um? logika? Jei yra teigiama, kad degant lempoms diena sunkau matyt 
> stabdzius (nes dega ir galines lempos) - tai irengus atskyra, gerai matoma 
> stabdymo lempa, yra pashalinamos priezhastys.
>
>>> Pala, tu kazhkaip ishktraikineji ish konteksto - Danu ir Norvegu 
>>> studijos
>>> nerado statistishkai reikshmingu pokychiu _Peschiuju_ ir _pedalistu_
>>> saugumui, visos jos rado teigiamu pokichiu autoavariju atveju. 
>>> Statistishkai
>>> nereiksjmingas nereishkia per mazha imtis, ta pati Norvegija tyrima tese 
>>> 3
>>> metus, taigi imtis daugiau nei pakankama - statistishkai nereikshmingas
>>> reishkiasi, kad pokytis yra bet jis yra per mazhas, kad galima butu 
>>> teigti,
>>> kad jis yra realus, o ne statistine klaida, randomo pavizdys.
>>
>> Na, tai dar kartą paklausiu: iš kur teiginys, kad nešviešiančių eismo 
>> dalyvių saugumas nenukenčia?
>
> Pagrindinis teiginys apie automobiliu eismo ivykius, pestieji ir 
> pedalistai - neitakoja skaiciaus.
> neshviechianchiu eismo dalyviu sauguma reguliuoja tavo nekinchiami 
> atshvaitai - kad dalyviai taptu bent jau atspindintys jei ne 
> shviechiantys.
>
>
>>> kas del netikslumu - ju yra ne vienas, visas straipsnis pastatytas ant
>>> neteisingu premisu kad dienos shviesos kenkia ir nera jokiu studiju. Tik
>>> noredamas pasitikrint, ar cia nebuvo vienetinis dalykas, ka as radau,
>>> paieshkojau dar kelias minutes:
>>
>> > http://people.usd.edu/~schieber/pdf/drl.pdf
>>
>>
>> Tu tik paieškojai ar ir paskaitei? Ten kur nors yra paneigtas teiginys, 
>> kad dėl DRL nukenčia tie, kurie negali šviesti? Kol kas tau nelabai 
>> sekėsi argumentuotai neigti šį teiginį
>
> o kur buvo teigta, kad DRL ivedama del neshviechianchiu? DRL mazhina 
> auutomobiliu avarijas su automobiliais ir neitakoja visu kitu (pasak 
> tyrimu) viskas. Ir beja skaichiau - shitoje taip pat teigiama, kad DRL 
> mazhina automobiliu avariju skaichiu, plius paemama papildoma diskomforto 
> imtis.
>
>
>> Beje, kaip paaiškinsi, kad valstybė, kurioje yra mažiausias avaringumas 
>> pasaulyje, atmetė DRL reikalavimą kaip didinantį pavojų nešviečiantiems 
>> eismo dalyviams? Jie durni ar nenori, kad avaringumas dar sumažėtų? Kalbu 
>> apie Olandiją.
>
> Olandijoj dviraciu _labai_ daug, todel ju pagrindinis prioritetas dviraciu 
> saugumas. Tad naturalu, kad jei yra nors maza ir statistishkai 
> nereikshminga galimybe, kad dviratininkams gali but blogiau - jie to 
> atsisake. Pas mus pagrindinis eismas ir pagrindiniai jo dalyviai yra 
> automobiliai - todel taisykles kuriamos pagal juos. Suprantu, kad tau kaip 
> dviratininkui noretusi, kad viskas suktusi aplink tave, bet prioritetai 
> yra daugumos. Dviratininkams apsaugot ivesti reikalavimai atspindet ir 
> neshiot shalma - alia tau kazkodel tai nepatinka....
>>
>> Avaringumas nelygu KIS, kuriame dažniau nukenčia nešarvuoti.
>> Prisimink Olandiją. Dar prisimink, kad dėl užteršto oro ir triukšmo 
>> Londono centro gyventojo gyvenimo trukmė yra 9 metais trumpesnė nei 
>> gyvenančio priemiesčiuose. Šaltinio neieškosiu, buvau įmetės anksčiau.
>
> dar kart, dviratininkai lietuvoje yra mazhuma. taip jais reikia rupintis 
> ir atsizhvelgt i juos, kaip ir i visas mazhumas - bet ne kurt taisykles 
> pagal juos. Ko tu zhiuriu nelabai suvoki.
>
>
>> Na, tai jau atšauksi DRL įstatymą?
>
> o tu? mano shaltiniai rodo, kad didzhiajai daliai lietuvos eismo dalyviu 
> DRL padeda ir saugo ju gyvybes. todel shio istatymo atshaukimas butu 
> nonsesnas.
>
>>
>> Vėl šneki ne į temą. Kalbame juk apie matomumo gerinimą, tad prie ko čia 
>> stabdžiai? Pakalbėkime apie stiklus!
>
> kalbek
>
>
>> Tu užmiršai apie ką kalbama. Teigiamas poveikis įrodytas tik tiems, kas 
>> gali šviesti. Kitiems, panašu, poveikis arba neigiamas, arba neįrodytas.
>
> savo shakniniam poste ash apskrytai nieko neuzhsiminiau apie dviratininkus 
> ar peschiuosius. Taigi man rods tu nevisai supratai apie ka kalbama, arba 
> visur matai tik dviratininkus (pvz. autos niusgrupo diskusijose apie 
> automobiliams skirtus istatymus)
>
>>> O kas blogai su shalmais ir liemenem? Kad
>>> dviratininkai tampa labiau matomi ir saugomos ju galvos?
>>
>> Nebesiplėsiu. Pasakysiu tik tiek, kad pėstiesiems šalmai padėtų tiek pat, 
>> o automobilių vairuotojams - bent 3 kartus labiau nei dviratininkams. 
>> Padarome privalomais tiems, kam labiausiai padidintų saugumą?
>
> o su liemenem kas blogai?
>
>>> taip, neshiot visa liemene yra
>>> durna, bet kaip kitaip tu istatymu itvirtinsi, kad reikia atshvaito? 
>>> vienas
>>> uzhsides ji po maike, kitas ant pilvo, trechias dar kur...
>>
>> O policija kam skirta? Nepamiršai, kad įstatymai neveikia, jei 
>> neužtikrinamas jų vykdymo mechanizmas?
>
>
> policija skirta tvarkai palaikyti, ne idiotu dviratininku, kuriems px ju 
> gyvybe gaudymui.
>
>>> o chia - tupais
>>> standartizuota, bet tai saugo gyvybes.
>>
>> Tai nesaugo nei gyvybių, nei sveikatos, nes po tokių įstatymų priėmimo 
>> dviratininkų dalis transporte sumažėja. Australijos ir NZ pavyzdžiai tai 
>> rodo.
>
> Pala, dviratininku transporte sumazheje, hence sumazheja ju mirchiu, 
> reishkia saugo? Q.E.D.?
>
>>
>>> na, kiek teko matyt per discovery ir skaityt studiju, visas greitis 
>>> virsh 40
>>> ar 50 (ir uzhmiestyje) yra potencialiai pavojingas - tas leidzhiamas 90 
>>> yra
>>> optimalus varintas tarp pavojaus ir logikos - mazint greiti shiame 
>>> greitame
>>> pasaulyje nera isheitis, prieshingai, yra mastoma kaip ji saugiai 
>>> pakelti.
>>
>> :) Kieno čia taip mąstoma? Šešelgio ir Co?
>
> tu kazhkokias asmenines nuoskaudas turi priesh zhmones, kuriu ash net 
> nepazhystu, kad net itari juos isisukus i discoverio laidas? Nemanai, kad 
> tai jau shiokia tokia paranoja?
>
>> Greitį kelti reikia ne miestuose, o tarpmiestiniame susisiekime. 
>> Važiuojant 7km iki darbo juk nelabai svarbu ar tu sugaiši 7 minutes, ar 
>> 10. Vat darbo reikalais važiuojant 300km jau aktualiau.
>
> na, del tavo minetu kamshchiu, greitis mieste paprastai yra mazhesnis nei 
> lestinas, taigi problem solved?
>
>>> greichio mazhinimas nera atsakymas, o ir dazhnai problema (prieshingai 
>>> nei
>>> teigi) - vokietijos autobanuose, kuriuose greitis neribojamas ivykiu yra
>>> daug mazhiau nei, nei ribojamose vietose, ar shalyse su ribojimais...
>>
>> Nepainioji pimpalo su pirštu? Prie ko čia palyginai autostradas ir miestų 
>> gatves?
>
> zhiuriu tu vel ish anksto nusprendi, kad visi skaito tavo mintis, o tau 
> uzhsiminus apie kazhka masto ish kart apie ta pati. kur savo poste tu 
> minejai apie _miesto teritorija_? Ash chia tiesiog ateichiai, nors 
> nezhinau kodel ir dabar dar diskutuoju:).
>
>> Panašu, kad ir tu eismo saugumą nuvertini jei tik tai GALI pristabdyti 
>> TAVE.
>
> O shita argumenta ishtraukei ish kurios shiknos?
>
>> Dar kartą paskaityk minimą straipsnį ir pastebėsi, kad apie banus ten 
>> nešnekama, kaip ir nelabai oponuojama DRL naudojimui užmiestyje, t.y. 
>> ten, kur mažai negalinčių šviesti eismo dalyvių.
>
> ka?
>