Tema: Re: 1.Butas, DNSB. 2.Ezeru pakrantes
Autorius: Gintas
Data: 2012-07-29 19:23:15
pamenu, buvo jau diskusija apie tai su tavimi. Tasyk teigiei, kad baidarininkam net neleidi i tavo kranta islipt. O jei koks islipa-tai tu ar tavo tevukas prisistato su vietiniu igaliotiniu ir pagrasina ipaisyt bauda uz siukslinima, jeigu neisnyks. Juk buvo taip?
 Teisinguma rast sudetinga-kiekvienas ant saves linkes anklode traukti, bet suma-sumarum ner gerai, kai tarsi ir valdiski ezerai ir upes-tapo paprastam suvirintojui nebeprieinami . Beveik nebeprieinami. Visi manau sutiks-lenteliu "privati teritorija", slagbaumu, sunu ir isdidziuju burzuju aplink geruosius ezerus labai ir labai padaugejo. Piknaudziautoju atsirado tiek is vienos puses, tiek is kitos. Bet turtinguju piknaudziavimas-gerokai didesniam zmoniu skaiciui skaudesnis, nei kad kokio isgerusiu chuliganeliu.