Tema: Ezeru pakrantes
Autorius: 123
Data: 2012-07-31 13:49:28
> tu jeigu zinai atveju, kai kazkas buvo nubaustas uztai, kad privacioj
> pakrantej pasitiese deki ir atsigule degintis, tai gal jau pasidalink.
> itariu nebloga sensacija sukeltum.

pasdalinsiu priesinga patirtimi.

Pajuostynes ezeras, salia Troskunu Anyksciu raj.
Tuose krastuose uzaugau i ta ezera N metu vazinejau dviraciu su draugeliai
maudytis.
Kazkada ten buvo akluju kombinato poilsiaviete, o visos kitos pakrantes buvo
laukines ir laisvai prieinamos.
Netgi turiu tu laiku nuotrauku....

Nebuvau ten gal ~20metu
simet nuvaziavom pasiziureti...
Ant keliu visur slagbaumai -privati valda.
Privaziuoti su auto jokiu galimybiu.
Misko pakrasciu nusitempem per bruzgynus pripuciama valti. Zodziu i vandeni
dumblu ir plaukiam.
Visa pakrante tik nameliai ir sklypai ir ties kiekvienu sklypu beveik
kiekvienas pasidares po savo liepta.
Jokiu praejimu pakrante nera, nes tvoros arba gyvatvores iki pat vandens.
Islipome viename krante kur visa gyvenima buvo laisvai prieinama maudykla ir
misko takeliais ateidavo puse Troskunu miestelio maudytis.
Ir ka jus manote ?
Buvome uzpjudyti 2 rotveilerio veisles sunimis, vos spejome susokti atgal i
valti...
Ten net zenklo pakranteje nera, kad privati valda....
o savininkas is namelio prasidares langa paskui ramiai susvilpe sunims
gryzti namo....
Va taip va nesupratau pakranciu 5m laisvai prieinamos zonos istatymo ...
Buvom net apake, kad kai kurie namai ar pirtys pastatyti tiesiog 5m nuo
vandens...
Neisivaizduoju, kaip tai buvo leista...
nebuvau LT keleta metu...esu tiesiog soke....