Tema: Re: 1.Butas, DNSB. 2.Ezeru pakrantes
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-07-30 15:03:19
Ash tau sakiau, kad Codec'as netoks.

"CodeC"  wrote in message news:jv5sv8$mkg$1@trimpas.omnitel.net...

On 07/30/2012 02:54 PM, T:) wrote:
> na jo, jis trulikuose ambalus iskirtineja.
> As tai irgi galiu pasigirti, kai buvau jaunas ir lengvas kaip eziukas prie
> manes irgi buvo trys ambalai-spintos prisikabine tipo pinigeliu ledamas ir
> pan. Tai va neiskirtau nei vieno :) Tiesa manes irgi neiskirto ir net nei
> ranku nei koju nereikejo naudoti, kazkaip pakalbejom ir  issiskirstem, net
> ir pinigu ledams neteko atiduoti :) Tai dabar ir nesuprantu ar cia buvo
> kietai ar tiesiog looseriams sekasi, nors gal geriau as jau busiu looseris
> kuriam sekasi, nei tampysiuos kamera su raudona lempute, peili lasiniams
> [...]

nu tai boba esi ir tiek. cia apie poziuri, o ne konkrecia situacija. bet
aisku tai suprasi vel pazodziui ir be isimciu. butu buve 6 ambalai,
tikrai nebuciau nieko dares. bet kai 6 penkiolikiniai pydariukai laiste
limoda trulike ant visu is eiles, man sito jau buvo per daug. tu tai
aisku butum tyliai nusivales ir i paskaitas nuskubejes kad neduok dieve
nepaveluotum.