Tema: Re: 1.Butas, DNSB. 2.Ezeru pakrantes
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-07-29 23:33:41
Tiems kur tanke - niekada nedraudziau naudotis tais penkiais metrais, jeigu
į juos patenkama tinkamu budu ir elgiamasi tinkamai. Bet tau vistiek reikia
pamyzt i bata.

"Gintas"  wrote in message news:jv44g4$bia$1@trimpas.omnitel.net...

Belieka tiketis, kad koks baidarininkas Linui, pradejusiam verkti del savo
pakrantes naudojimosi, atsakys paties Lino zodziais:

"Variantas, kai ateisi kocioti savo teises ir galvodamas, kad cia man gera
darai - tau visiskai nenaudingas - mokesi vienas, vazines visi."

Perfrazavus-nekociok savo teisiu, esa sutvarkes ta pakrante kazkam gera
padarei. Tvarkei vienas, naudosis visi (tavo zodziai?)  Nes istatymas
leidzia naudotis tais 5m. Linas virtuozas-kai jam naudinga-jis linkes
toleruot naudojimasi svetimu triusu. Tuo tarpu savo ispuoseleta
pakrante-linkes saugot, kad kiti pernelyg nesinaudotu :) Toliau dar butu
galima imesti Lino citata apie tai, kad kas istatymais nepatenkintas, tas
lai eina i seima arba verkt ant Venskienes peciu. Arba va, dar isimintini
Lino zodziai:
Cit: "Labai patiko vienoje pietu shalyje vazinetis - sustoji perejoj pribega
murzius su murzinu skuduru ir tau langa jau mozoja. O po to tu jam
skolingas - taigi paslauga padare. Atvaziuoji i parkinga kitas murzius jau
vieta kur parkuotis tau parodo aplink maldamasis ir trukdydamas  - ir vel
bakshis. Jebal ash tokia tvarka musu kolhuozose"
  Neneigsi Linai-tavo tekstas? Tad ir nemaisyk tam baidarininkui Linai,
nebuk tas murzius, kuris rodo kur parkuotis, pinigo ar lyztelejimo
tikedamasis.