Tema: Re: 1.Butas, DNSB. 2.Ezeru pakrantes
Autorius: Dainiushas
Data: 2012-07-30 12:19:43
tu tikras? Konkretus pavyzdys su Guosto ežeru. "Anais" laikais viskas
buvo OK, kaip pasakoji. Paskui pradėjo žmonių daugėt. Iki tiek, kad
natūralia nebebuvo kur ten dėtis. Na ir nebevažiavom. Po keliu metų su
pažystamais netyčia atsidūrėm. Tas pats. Nuvažiuojam į kitą pusė.
BLEEEEEE, ŠLAGBAUMAS! Tada nusiraminam, paskambinam pakabintu numeriu,
sumokam nuo visos šutvės gal 10 ir 15Lt, ramiai poilsiaujam ant gražios
vejos. Plėšk maikes kiek nori, man geriau taip, nei nemokamai.