Tema: Re: 1.Butas, DNSB. 2.Ezeru pakrantes
Autorius: CodeC
Data: 2012-07-29 23:39:16
On 07/29/2012 11:33 PM, Linas Petkevičius wrote:
> Tiems kur tanke - niekada nedraudziau naudotis tais penkiais metrais,
> jeigu į juos patenkama tinkamu budu ir elgiamasi tinkamai. Bet tau
> vistiek reikia pamyzt i bata.

jau net nekreipiant demesio i tavo triochinimus, tavo stiliuku varant,
tai kas tau suteikia teise mane isvaryt, jei as pazeidziu kazkokias
taisykles (pvz geriu alu, siukslinu). nepatinka - rasyk pareiskima
policijai :) gal gausiu bauda ir daugiau neatplauksiu. bet isvaryt mane
teise turi lygiai tokia pat didele, kaip pamates gerianti laisves alejoj.