dar į tavo opusą. Žinau, kad daug ką erzina kalbos apie Dievą. O žmonių erzinti nereikia. Gal "netark Dievo vardo be reikalo" draudimas tą ir reiškia? Dauguma miega ir sapnuoja savo gražiuosius ego sapnus arba košmarus ir visai nenori būti prabudinti. Nebent tik tie, kurie sapnuoja košmarus būtų dėkingi jei prabudintum. Bet geriau kai patys prabunda. Todėl man dabar atrodo, kad lindimas į poltiką ir bandymas tą daugelio košmarišką sapną paversti gražesniu, kenkia pačiam sapnuotojui. Štai dabar imu tikėti, kad Liucipierius, atitraukdamas žmones nuo Dievo, ir nugramzdindamas juos į gilų ego iliuzijų sapną, daro paslaugą Dievui, nes žmonės turi pažinti kas jie nėra, kad labiau suprastų ir vertintų sužinoję kas jie iš tikrųjų yra, o taip pat išmoktų gerai atskirti iliuziją/melą nuo tiesos. Todėl gerinti "šį gyvenimą" neprabudusiems žmonėms reikštų gražesnių sapnų prailginimo laiką. . Todėl Jėzus ir atsisakė "šio pasaulio" karalystės sosto. Ko blogiau bus šio pasaulio karalystės žmonėm, tuo jie greičiau prabus - tokia Apokalipsės žinia. O prabudusiais bus pasirūpinta. Jie jau gyvens Naujojojhe Jeruzalėje. Todėl jei kokie žydochazarai ir blogina padėtį visokiom krizėm, vadinasi reikia tuom tik džiaugtis... kaip ir asmeninės nelaimės ar nesekmės. Jei jos neprabudina, vadinasi procesas gali užsitęsti. Ar aiškiai kalbu? Sako, per aspera ad astra. Nors aš vis dar tikiu, kad gal būti ir kitas kelias. Kelias be didelių kančių per evangelizaciją arba apreiškimą. Taip atsitinka tiems, kurie savo gyvenimo tikslu pasistato Tiesą. -- Komentuoju straipsnį http://www.culture.lt/lmenas/?st_id=19938