Gedikas rašė: > AMB rašė: >> uosvis paskambino persigandes, sako nebegalesiu salerkos is furos >> vogt, nes sake ides kazkokius dacikus i baka , kur fiksuos kuro >> nutekejima. gal kas zino kas ten per technologija? >> > > Keletas kiek žinau variantų yra. > 1. Kaip minėjo Evaldas. > 2. Dedamas į baką ultragarsinis(?) daviklis matuojantis talpą - nės > super tikslus bet didesnius nupylimu pastebėt nesunku. > 3. Ima iš broto kompiuterio duomenis apie kurą išpurkštą į varinklį. > Tada kuras nurašomas pagal faktiškai variklio sunaudotą kiekį ir jei > turi trūkumą - tavo reikalas. Deja toli gražu nevisur galima pajungt ir > duomenys iš borto kompiuterio nėra itin tikslūs tam reikalui. Ir viskas registruojama ir siunčiama ar GPRS ar SMS į centrą iš kurio valdžia mato viską ko jiems reikia - kokiu greičiu važiavai, kokios apsukos, koks sunaudojimas kuro, kada užlylei ir kiek ir tt. Teko kažkiek su Teltonika ir Alto sistemom susidurt. Tiesa aš daugiau iš IT pusės.