Nerizikuoja paprastai, nes degalinese yra kameros, be to kuro pylimo ataskaitos turi atitikti bako daviklio rodmenis. "krx" <krx@d.lt> wrote in message news:h6utfe$v3v$1@trimpas.omnitel.net... > Neįvertinat vairų išradingumo ;-). Teko kelis egzempliorius išmesti po > sistemos pastatymo. Anie pylėsi į savo tarą dar degalinėje. T.y. sistema > nieko nerodytų [nupylimų], jei nesulygintum su čekiu. > > "LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message > news:h6uec6$b89$1@trimpas.omnitel.net... >> Ganetinai tikslus daiktas. >> Negi vogsi po kelis litrus... >> >> "Gedikas" <gedikas@#NO_SPAM#zebra.lt> wrote in message >> news:h6u924$44k$1@trimpas.omnitel.net... >>> AMB rašė: >>>> uosvis paskambino persigandes, sako nebegalesiu salerkos is furos vogt, >>>> nes sake ides kazkokius dacikus i baka , kur fiksuos kuro nutekejima. >>>> gal kas zino kas ten per technologija? >>> >>> Keletas kiek žinau variantų yra. >>> 1. Kaip minėjo Evaldas. >>> 2. Dedamas į baką ultragarsinis(?) daviklis matuojantis talpą - nės >>> super tikslus bet didesnius nupylimu pastebėt nesunku. >>> 3. Ima iš broto kompiuterio duomenis apie kurą išpurkštą į varinklį. >>> Tada kuras nurašomas pagal faktiškai variklio sunaudotą kiekį ir jei >>> turi trūkumą - tavo reikalas. Deja toli gražu nevisur galima pajungt ir >>> duomenys iš borto kompiuterio nėra itin tikslūs tam reikalui. >> >