Tikrai daug nesamoniu prirashei, tingiu net i visus teiginius acakinet. Tie darbuotojai, kurie dirba pagal metoda: nepriklauso, nedarysiu, baigesi laikas metu yrankius, nieko nesaugau ir garsu neklausau, sekmingai mina darbo birzos slenkscius ir sekmingai numirsta ubagais. Cia tinka pavyzdys - pestysis buvo labai teisus, uztat negyvas. Ateina tokie ysidarbinti, pasiziuri, kad kasmet arba dazniau keicia darbovietes, ishkart tampa aishku, kad yra problema. Esu giliai ysitikines, kad tamista butent toks ir esi. "Gintas" <netikras@adresas.lt> wrote in message news:h769g3$4a0$1@trimpas.omnitel.net... > Nezinau, ka tamsta vadintum totaliu sekimu, bet jei, cituoju: > " : ..........Galima net apsuku grafika nusipaisyti pagal laika. Yra > tokiu, kurie mieste > kaip ysijungia kookia 5 pavara, tai jei mato uz kilometro sviesafora, tai > ir drozia ta pavara iki jo su 1700 apsukomis. Tai jei po pastabu nekeicia > vaziavimo manieros, viso gero" > -man tai dvelkia totaliu sekimu. O prisiminus, kad ir stabdyti leistina > tik nenaudojant ar labai mazai naudojant stabdzius........ka jau cia ir > pridurti....... > > Aplamai-taigi as nenoriu jums ka nors irodyti. Kukliai bandziau parodyt ir > kita medalio puse. Vadovas norit viska suskaiciuot, viska > kontroliuot -naturalu, kad vairuotojai iesko kaip isvengti tos kontroles. > Posto pradzia paskaitykit-konsultuojasi per gimines, internetu kas per > datcikai, kaip apeiti. Paklausk prie butelio vairuotojo ka jisai apie tai > mano. Jeigu sefas i ji ziuri , kaip i nusikalteli ar vagi-ka jis praras > toks ir budamas? Taip ar taip-poziuris i ji jau toks? Ir galiausiai-jeigu > sefas toks viska totaliai skaiciuojantis-kodel vairuotojas turetu kitaip > elgtis? yra jau pavyzdziu-atejo darbadienio pabaiga -mete irankius ten kur > stovi (juk virsvalandziu nemoka?), sustojo nakciai su fura-kam jam > budriai miegot, nors ir slampineja kazkokie fruktai itartini (jis turi > ilsetis, o ne krovini saugot), isgirdo kazka variklyje bildant-ar verta > kreipt demesi (jis nusamdytas vairuot-o ne garsu klausytis?), poste kokio > nors popierio pritruko - ar verta jam but diplomatu, derint, juokauk, > atsiprasinet-ne diplomato pareigoms nusisamde, tad parodys tai ka turi ir > nosi krapstys. Labai nesaziningai elgsiesi, jeigu nori, kad zmogus, kuri > tu manaisi esanti vagimi (todel ir kontroliuoji) galva guldytu uz tavo > imone....Neguldys, nes ir neprivalo. > > p.s neskatinu vogti-tik sakau, totali kontrole issaukia atsakomaja > reakcija. Vieni nori irodyt esantys gudresni ir vistiek pavogti, kiti > pasidaro "robotai" kuriems nusispjaut i firmos interesus-vien vykdo > pareigas, taip, kad prie ju nebutu galima prikibti, kiti vaikiskai kersija > pasakodami konkurentams apie viska, ketvirti-nusispjauna ir iseina :) O > regis -ko truko? NIEKO! Tik padoru pelna panoro dar padoresni padaryt :) > Rezultate-kolektyve atmosfera prasta (itariama, esant skundiku), masinose > datcikas ant datciko-jie genda, eikvojami nervai ir lesos, vairuotojas > paskambines pranesa, kad kazkur Rusijoje fura uzdaryta mistinei patikrai > (siaip gal butu uzteke ir kuklios dovaneles milicininkui-bet juk jis > neprivalo buti kysininku del taves?) Va ir braizyk tuos grafikus, kiek > kas desini pedala spaude ar kokia pavara vaziavo........To siekei? > > nebediskutuosiu-daug prirasiau :))))) > > > "krx" <krx@d.lt> wrote in message news:h75k6n$254$1@trimpas.omnitel.net... >> >> "Gintas" <netikras@adresas.lt> wrote in message >> news:h75dtj$nfs$1@trimpas.omnitel.net... >>> va, va-vienam "nusisneketa" o kitam "is esmes taip " Vadinasi barikados >>> turi tris puses? :))))))) >>> >>> Siaip-sutinku, kad vadovas turi ne tik matyt, bet ir valdyt situacija. >>> As >>> tik norejau pasakyt-kad vairuotojas irgi zmogus ir jis neturetu jaustis >>> sekamas ir kontroliuojamas kiekviena minute, nes nemanau,kad tai malonu. >>> Juk ne vienam patyrusiam vairuotojui suprakaituoja delnai, jeigu jisai >>> vel >>> turi islaikyt vairavimo egzamina su priekabiu inspektoriumi? O jeigu tas >>> egzaminas vyksta istisais metais? >> >> Bet p. Gintai, jūs visiškai matyt neesate dirbęs kontroliuojančio ir >> vadovo darbo ;-) >> >> Niekas totaliai neseka. T.y. vadovas ar kontroliuojantis darbuotojas >> nesėdi "metų metais", "kiekvieną minutę" ir nespokso į monitorių. Tai >> neefektyvu. Naujam darbuotojui skiriamas padidintas monitoringas. Jis >> praeina kokybinę kontrolę arba ne, adaptuojasi pagal naujas darbo >> sąlygas, >> su kuriomis jis yra supažindinamas per bandymo laikotarpį arba gali >> laisvai >> išeiti ir pasirinkti kitą, mažesnius reikalavimus keliančią darbovietę. >> Po >> to, jei jis išlaiko kokybinę kartelę, jo kontroliavimo seimplai vis >> retėja >> ir lieka epizodiški, kad įsitikinti, kad viskas yra gerai, pagal numatytą >> standartą. Galioja audito principas - tikriname 5-10% "sąskaitų" tam >> tikru >> atrankos būdu, jei nieko nerandame - viskas ore, jei randame >> klaidų/problemų, didiname imtį, kol gauname kokybiškus duomenis analizei. >> Ir net negalite sau leisti įsivaizduoti, kad yra kaip nors kitaip. >> Visada darbuotojui pasakoma iš anksto, kiek jis turi teisės į >> privatumo/nekontroliavimo "jausmą", ir kad jis yra proporcingas jo >> elgesiui. >> >>> P.S Nenoriu izeisti, bet jeigu vairuotojas totalu jo stebejima PRADES >>> traktuot kaip kara su juo-kontrolieriai to karo nelaimes. >>> Paprasciausiai-masina pernelyg brangi, kaip ir jos prastovos nepigios. O >>> ir priemoniu pakenkti-suirzges vairuotojas turi pakankamai, ipac >>> ivertinant tai, kad laiko kersto planams suregzti jis turi, su masina >>> istisais menesiais buna vienas, o ir likimo broliu pasaulyje nemazai >>> sutinka :) >> >> p. Gintai, jūs jau trolinate, nes pradeda svarstyti vairuotojo >> smegeninės darbą. O mes kalbame apie elgesį darbo vietoje. >>