Tai gal rizikuoja iki pirmo karto. Priedo priklauso, ar efektyviai perduodama patirtis iš anksčiau buvusių. Nes visada tikimybiškai per ilgesnį laiką atsiranda vienas ar kitas, norintis surizikuot. "LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message news:h6vsfg$kb3$1@trimpas.omnitel.net... > Nerizikuoja paprastai, nes degalinese yra kameros, be to kuro pylimo > ataskaitos turi atitikti bako daviklio rodmenis. > > "krx" <krx@d.lt> wrote in message news:h6utfe$v3v$1@trimpas.omnitel.net... >> Neįvertinat vairų išradingumo ;-). Teko kelis egzempliorius išmesti po >> sistemos pastatymo. Anie pylėsi į savo tarą dar degalinėje. T.y. sistema >> nieko nerodytų [nupylimų], jei nesulygintum su čekiu. >> >> "LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message >> news:h6uec6$b89$1@trimpas.omnitel.net... >>> Ganetinai tikslus daiktas. >>> Negi vogsi po kelis litrus... >>> >>> "Gedikas" <gedikas@#NO_SPAM#zebra.lt> wrote in message >>> news:h6u924$44k$1@trimpas.omnitel.net... >>>> AMB rašė: >>>>> uosvis paskambino persigandes, sako nebegalesiu salerkos is furos >>>>> vogt, nes sake ides kazkokius dacikus i baka , kur fiksuos kuro >>>>> nutekejima. gal kas zino kas ten per technologija? >>>> >>>> Keletas kiek žinau variantų yra. >>>> 1. Kaip minėjo Evaldas. >>>> 2. Dedamas į baką ultragarsinis(?) daviklis matuojantis talpą - nės >>>> super tikslus bet didesnius nupylimu pastebėt nesunku. >>>> 3. Ima iš broto kompiuterio duomenis apie kurą išpurkštą į varinklį. >>>> Tada kuras nurašomas pagal faktiškai variklio sunaudotą kiekį ir jei >>>> turi trūkumą - tavo reikalas. Deja toli gražu nevisur galima pajungt ir >>>> duomenys iš borto kompiuterio nėra itin tikslūs tam reikalui. >>> >> >