Norma nustatyt, kad dar liktu ir nupyzdinimui. "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:h6ug9l$dmu$1@trimpas.omnitel.net... > kas nesamone? > > -- > Dainius > > > "LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message > news:h6ueec$bb4$1@trimpas.omnitel.net... >> IMHO, seis laikais nesamone. >> >> "NFS_Turbo" <no@emil.com> wrote in message >> news:h6udvf$ap6$1@trimpas.omnitel.net... >>> bet sutik, marazmas ir tiek >>> >>> teko kalbet su vienos firmos vadyla. nuejo paprasciau, dave normas, >>> kurios pakankamos. jei susitaupei, tai pilkis kur nori. vistiek kuras >>> iskaiciuojamas i pervezimo kaina. pasalinis poveikis - ne taip smaugiami >>> varikliai, vairuotojai stengiasi ta kura sau susitaupyt. ir masinos >>> ilgiau laiko. >>> >>> >>> "Gedikas" <gedikas@#NO_SPAM#zebra.lt> wrote in message >>> news:h6u95e$49d$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Gedikas rašė: >>>>> AMB rašė: >>>>>> uosvis paskambino persigandes, sako nebegalesiu salerkos is furos >>>>>> vogt, nes sake ides kazkokius dacikus i baka , kur fiksuos kuro >>>>>> nutekejima. gal kas zino kas ten per technologija? >>>>>> >>>>> >>>>> Keletas kiek žinau variantų yra. >>>>> 1. Kaip minėjo Evaldas. >>>>> 2. Dedamas į baką ultragarsinis(?) daviklis matuojantis talpą - nės >>>>> super tikslus bet didesnius nupylimu pastebėt nesunku. >>>>> 3. Ima iš broto kompiuterio duomenis apie kurą išpurkštą į varinklį. >>>>> Tada kuras nurašomas pagal faktiškai variklio sunaudotą kiekį ir jei >>>>> turi trūkumą - tavo reikalas. Deja toli gražu nevisur galima pajungt >>>>> ir >>>>> duomenys iš borto kompiuterio nėra itin tikslūs tam reikalui. >>>> >>>> Ir viskas registruojama ir siunčiama ar GPRS ar SMS į centrą iš kurio >>>> valdžia mato viską ko jiems reikia - kokiu greičiu važiavai, kokios >>>> apsukos, koks sunaudojimas kuro, kada užlylei ir kiek ir tt. >>>> >>>> Teko kažkiek su Teltonika ir Alto sistemom susidurt. Tiesa aš daugiau >>>> iš >>>> IT pusės. >> > >