Mane erzina, kad tu teigi teiginius gimusius is tavo ligotos fantazijos ir tuos teiginius stumi kaip tikrus. Pvz.: "jautiesi galintis reikalaut to kas nepriklauso, mokedamas tiktai tai, kas priklauso :))))) Smagiai pas pati gaunasi." Nei tu zinai kaip as moku nei ka, o tuo labiau ko reikalauju. "Gintas" <netikras@adresas.lt> wrote in message news:h76ov1$n58$1@trimpas.omnitel.net... > tik nesusireiksmink tiek :) Ar tik nesijauti vienintelis, galintis > pasiulyt duona kasdienine? Nes sprendziant is tamstos teksto,.cit " Tie > darbuotojai, kurie dirba pagal metoda: nepriklauso, nedarysiu, baigesi " > jautiesi galintis reikalaut to kas nepriklauso, mokedamas tiktai tai, kas > priklauso :))))) Smagiai pas pati gaunasi. Paprasyk, kad kas garsiai > perskaitytu, ka rasai. NEPYK prasau ant manes-as nesu tavo priesas ir > netgi nemoku tos furos vairuoti. SUERZINTI IRGI NENOREJAU-ATSIPRASAU > > > "LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message > news:h76jp5$gia$1@trimpas.omnitel.net... >> Tikrai daug nesamoniu prirashei, tingiu net i visus teiginius acakinet. >> Tie darbuotojai, kurie dirba pagal metoda: nepriklauso, nedarysiu, >> baigesi >> laikas metu yrankius, nieko nesaugau ir garsu neklausau, sekmingai mina >> darbo birzos slenkscius ir sekmingai numirsta ubagais. Cia tinka >> pavyzdys - >> pestysis buvo labai teisus, uztat negyvas. >> Ateina tokie ysidarbinti, pasiziuri, kad kasmet arba dazniau keicia >> darbovietes, ishkart tampa aishku, kad yra problema. >> Esu giliai ysitikines, kad tamista butent toks ir esi. >> >> "Gintas" <netikras@adresas.lt> wrote in message >> news:h769g3$4a0$1@trimpas.omnitel.net... >>> Nezinau, ka tamsta vadintum totaliu sekimu, bet jei, cituoju: >>> " : ..........Galima net apsuku grafika nusipaisyti pagal laika. Yra >>> tokiu, kurie mieste >>> kaip ysijungia kookia 5 pavara, tai jei mato uz kilometro sviesafora, >>> tai >>> ir drozia ta pavara iki jo su 1700 apsukomis. Tai jei po pastabu >>> nekeicia >>> vaziavimo manieros, viso gero" >>> -man tai dvelkia totaliu sekimu. O prisiminus, kad ir stabdyti leistina >>> tik nenaudojant ar labai mazai naudojant stabdzius........ka jau cia ir >>> pridurti....... >>> >>> Aplamai-taigi as nenoriu jums ka nors irodyti. Kukliai bandziau parodyt >>> ir >>> kita medalio puse. Vadovas norit viska suskaiciuot, viska >>> kontroliuot -naturalu, kad vairuotojai iesko kaip isvengti tos >>> kontroles. >>> Posto pradzia paskaitykit-konsultuojasi per gimines, internetu kas per >>> datcikai, kaip apeiti. Paklausk prie butelio vairuotojo ka jisai apie >>> tai >>> mano. Jeigu sefas i ji ziuri , kaip i nusikalteli ar vagi-ka jis praras >>> toks ir budamas? Taip ar taip-poziuris i ji jau toks? Ir >>> galiausiai-jeigu >>> sefas toks viska totaliai skaiciuojantis-kodel vairuotojas turetu kitaip >>> elgtis? yra jau pavyzdziu-atejo darbadienio pabaiga -mete irankius ten >>> kur >>> stovi (juk virsvalandziu nemoka?), sustojo nakciai su fura-kam jam >>> budriai miegot, nors ir slampineja kazkokie fruktai itartini (jis turi >>> ilsetis, o ne krovini saugot), isgirdo kazka variklyje bildant-ar verta >>> kreipt demesi (jis nusamdytas vairuot-o ne garsu klausytis?), poste >>> kokio >>> nors popierio pritruko - ar verta jam but diplomatu, derint, juokauk, >>> atsiprasinet-ne diplomato pareigoms nusisamde, tad parodys tai ka turi >>> ir >>> nosi krapstys. Labai nesaziningai elgsiesi, jeigu nori, kad zmogus, kuri >>> tu manaisi esanti vagimi (todel ir kontroliuoji) galva guldytu uz tavo >>> imone....Neguldys, nes ir neprivalo. >>> >>> p.s neskatinu vogti-tik sakau, totali kontrole issaukia atsakomaja >>> reakcija. Vieni nori irodyt esantys gudresni ir vistiek pavogti, kiti >>> pasidaro "robotai" kuriems nusispjaut i firmos interesus-vien vykdo >>> pareigas, taip, kad prie ju nebutu galima prikibti, kiti vaikiskai >>> kersija >>> pasakodami konkurentams apie viska, ketvirti-nusispjauna ir iseina :) O >>> regis -ko truko? NIEKO! Tik padoru pelna panoro dar padoresni padaryt :) >>> Rezultate-kolektyve atmosfera prasta (itariama, esant skundiku), >>> masinose >>> datcikas ant datciko-jie genda, eikvojami nervai ir lesos, vairuotojas >>> paskambines pranesa, kad kazkur Rusijoje fura uzdaryta mistinei patikrai >>> (siaip gal butu uzteke ir kuklios dovaneles milicininkui-bet juk jis >>> neprivalo buti kysininku del taves?) Va ir braizyk tuos grafikus, kiek >>> kas desini pedala spaude ar kokia pavara vaziavo........To siekei? >>> >>> nebediskutuosiu-daug prirasiau :))))) >>> >>> >>> "krx" <krx@d.lt> wrote in message >>> news:h75k6n$254$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> "Gintas" <netikras@adresas.lt> wrote in message >>>> news:h75dtj$nfs$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> va, va-vienam "nusisneketa" o kitam "is esmes taip " Vadinasi >>>>> barikados >>>>> turi tris puses? :))))))) >>>>> >>>>> Siaip-sutinku, kad vadovas turi ne tik matyt, bet ir valdyt situacija. >>>>> As >>>>> tik norejau pasakyt-kad vairuotojas irgi zmogus ir jis neturetu >>>>> jaustis >>>>> sekamas ir kontroliuojamas kiekviena minute, nes nemanau,kad tai >>>>> malonu. >>>>> Juk ne vienam patyrusiam vairuotojui suprakaituoja delnai, jeigu jisai >>>>> vel >>>>> turi islaikyt vairavimo egzamina su priekabiu inspektoriumi? O jeigu >>>>> tas >>>>> egzaminas vyksta istisais metais? >>>> >>>> Bet p. Gintai, jūs visiškai matyt neesate dirbęs kontroliuojančio ir >>>> vadovo darbo ;-) >>>> >>>> Niekas totaliai neseka. T.y. vadovas ar kontroliuojantis darbuotojas >>>> nesėdi "metų metais", "kiekvieną minutę" ir nespokso į monitorių. Tai >>>> neefektyvu. Naujam darbuotojui skiriamas padidintas monitoringas. Jis >>>> praeina kokybinę kontrolę arba ne, adaptuojasi pagal naujas darbo >>>> sąlygas, >>>> su kuriomis jis yra supažindinamas per bandymo laikotarpį arba gali >>>> laisvai >>>> išeiti ir pasirinkti kitą, mažesnius reikalavimus keliančią darbovietę. >>>> Po >>>> to, jei jis išlaiko kokybinę kartelę, jo kontroliavimo seimplai vis >>>> retėja >>>> ir lieka epizodiški, kad įsitikinti, kad viskas yra gerai, pagal >>>> numatytą >>>> standartą. Galioja audito principas - tikriname 5-10% "sąskaitų" tam >>>> tikru >>>> atrankos būdu, jei nieko nerandame - viskas ore, jei randame >>>> klaidų/problemų, didiname imtį, kol gauname kokybiškus duomenis >>>> analizei. >>>> Ir net negalite sau leisti įsivaizduoti, kad yra kaip nors kitaip. >>>> Visada darbuotojui pasakoma iš anksto, kiek jis turi teisės į >>>> privatumo/nekontroliavimo "jausmą", ir kad jis yra proporcingas jo >>>> elgesiui. >>>> >>>>> P.S Nenoriu izeisti, bet jeigu vairuotojas totalu jo stebejima PRADES >>>>> traktuot kaip kara su juo-kontrolieriai to karo nelaimes. >>>>> Paprasciausiai-masina pernelyg brangi, kaip ir jos prastovos nepigios. >>>>> O >>>>> ir priemoniu pakenkti-suirzges vairuotojas turi pakankamai, ipac >>>>> ivertinant tai, kad laiko kersto planams suregzti jis turi, su masina >>>>> istisais menesiais buna vienas, o ir likimo broliu pasaulyje nemazai >>>>> sutinka :) >>>> >>>> p. Gintai, jūs jau trolinate, nes pradeda svarstyti vairuotojo >>>> smegeninės darbą. O mes kalbame apie elgesį darbo vietoje. >>>> >>