Tema: Re: kuro kiekio bake matavimas
Autorius: LabaiNeSpauda
Data: 2009-08-28 10:04:46
Mane erzina, kad tu teigi teiginius gimusius is tavo ligotos fantazijos ir 
tuos teiginius stumi kaip tikrus.
Pvz.: "jautiesi galintis reikalaut to kas nepriklauso, mokedamas tiktai tai, 
kas priklauso :))))) Smagiai pas pati gaunasi."
Nei tu zinai kaip as moku nei ka, o tuo labiau ko reikalauju.

"Gintas" <netikras@adresas.lt> wrote in message 
news:h76ov1$n58$1@trimpas.omnitel.net...
> tik nesusireiksmink tiek :) Ar tik nesijauti vienintelis, galintis 
> pasiulyt duona kasdienine? Nes sprendziant is tamstos teksto,.cit  " Tie 
> darbuotojai, kurie dirba pagal metoda: nepriklauso, nedarysiu, baigesi " 
> jautiesi galintis reikalaut to kas nepriklauso, mokedamas tiktai tai, kas 
> priklauso :))))) Smagiai pas pati gaunasi.  Paprasyk, kad kas garsiai 
> perskaitytu, ka rasai. NEPYK prasau ant manes-as nesu tavo priesas ir 
> netgi nemoku tos furos vairuoti. SUERZINTI IRGI NENOREJAU-ATSIPRASAU
>
>
> "LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message 
> news:h76jp5$gia$1@trimpas.omnitel.net...
>> Tikrai daug nesamoniu prirashei, tingiu net i visus teiginius acakinet.
>> Tie darbuotojai, kurie dirba pagal metoda: nepriklauso, nedarysiu, 
>> baigesi
>> laikas metu yrankius, nieko nesaugau ir garsu neklausau, sekmingai mina
>> darbo birzos slenkscius ir sekmingai numirsta ubagais. Cia tinka 
>> pavyzdys -
>> pestysis buvo labai teisus, uztat negyvas.
>> Ateina tokie ysidarbinti, pasiziuri, kad kasmet arba dazniau keicia
>> darbovietes, ishkart tampa aishku, kad yra problema.
>> Esu giliai ysitikines, kad tamista butent toks ir esi.
>>
>> "Gintas" <netikras@adresas.lt> wrote in message
>> news:h769g3$4a0$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Nezinau, ka tamsta vadintum totaliu sekimu, bet jei, cituoju:
>>> " : ..........Galima net apsuku grafika nusipaisyti pagal laika. Yra
>>> tokiu, kurie mieste
>>> kaip ysijungia kookia 5 pavara, tai jei mato uz kilometro sviesafora, 
>>> tai
>>> ir drozia ta pavara iki jo su 1700 apsukomis. Tai jei po pastabu 
>>> nekeicia
>>> vaziavimo manieros, viso gero"
>>> -man tai dvelkia totaliu sekimu. O prisiminus, kad ir stabdyti leistina
>>> tik nenaudojant ar labai mazai naudojant stabdzius........ka jau cia ir
>>> pridurti.......
>>>
>>> Aplamai-taigi as nenoriu jums ka nors irodyti. Kukliai bandziau parodyt 
>>> ir
>>> kita medalio puse. Vadovas norit viska suskaiciuot, viska
>>> kontroliuot -naturalu, kad vairuotojai iesko kaip isvengti tos 
>>> kontroles.
>>> Posto pradzia paskaitykit-konsultuojasi per gimines, internetu kas per
>>> datcikai, kaip apeiti. Paklausk prie butelio vairuotojo ka jisai apie 
>>> tai
>>> mano. Jeigu sefas i ji ziuri , kaip i nusikalteli ar vagi-ka jis praras
>>> toks ir budamas? Taip ar taip-poziuris i ji jau toks? Ir 
>>> galiausiai-jeigu
>>> sefas toks viska totaliai skaiciuojantis-kodel vairuotojas turetu kitaip
>>> elgtis? yra jau pavyzdziu-atejo darbadienio pabaiga -mete irankius ten 
>>> kur
>>> stovi (juk virsvalandziu nemoka?),  sustojo nakciai su fura-kam jam
>>> budriai miegot, nors ir slampineja kazkokie fruktai itartini (jis turi
>>> ilsetis, o ne krovini saugot), isgirdo kazka variklyje bildant-ar verta
>>> kreipt demesi (jis nusamdytas vairuot-o ne garsu klausytis?), poste 
>>> kokio
>>> nors popierio pritruko - ar verta jam but diplomatu, derint, juokauk,
>>> atsiprasinet-ne diplomato pareigoms nusisamde, tad parodys tai ka turi 
>>> ir
>>> nosi krapstys. Labai nesaziningai elgsiesi, jeigu nori, kad zmogus, kuri
>>> tu manaisi esanti vagimi (todel ir kontroliuoji) galva guldytu uz tavo
>>> imone....Neguldys, nes ir neprivalo.
>>>
>>> p.s neskatinu vogti-tik sakau, totali kontrole issaukia atsakomaja
>>> reakcija. Vieni nori irodyt esantys gudresni ir vistiek pavogti, kiti
>>> pasidaro "robotai" kuriems nusispjaut i firmos interesus-vien vykdo
>>> pareigas, taip, kad prie ju nebutu galima prikibti, kiti vaikiskai 
>>> kersija
>>> pasakodami konkurentams apie viska, ketvirti-nusispjauna ir iseina :) O
>>> regis -ko truko? NIEKO! Tik padoru pelna panoro dar padoresni padaryt :)
>>> Rezultate-kolektyve atmosfera prasta (itariama, esant skundiku), 
>>> masinose
>>> datcikas ant datciko-jie genda, eikvojami nervai ir lesos, vairuotojas
>>> paskambines pranesa, kad kazkur Rusijoje fura uzdaryta mistinei patikrai
>>> (siaip gal butu uzteke ir kuklios dovaneles milicininkui-bet juk jis
>>> neprivalo buti kysininku del taves?)  Va ir braizyk tuos grafikus, kiek
>>> kas desini pedala spaude ar kokia pavara vaziavo........To siekei?
>>>
>>> nebediskutuosiu-daug prirasiau :)))))
>>>
>>>
>>> "krx" <krx@d.lt> wrote in message 
>>> news:h75k6n$254$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>
>>>> "Gintas" <netikras@adresas.lt> wrote in message
>>>> news:h75dtj$nfs$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> va, va-vienam "nusisneketa" o kitam "is esmes taip " Vadinasi 
>>>>> barikados
>>>>> turi tris puses? :)))))))
>>>>>
>>>>> Siaip-sutinku, kad vadovas turi ne tik matyt, bet ir valdyt situacija.
>>>>> As
>>>>> tik norejau pasakyt-kad vairuotojas irgi zmogus ir jis neturetu 
>>>>> jaustis
>>>>> sekamas ir kontroliuojamas kiekviena minute, nes nemanau,kad tai 
>>>>> malonu.
>>>>> Juk ne vienam patyrusiam vairuotojui suprakaituoja delnai, jeigu jisai
>>>>> vel
>>>>> turi islaikyt vairavimo egzamina su priekabiu inspektoriumi? O jeigu 
>>>>> tas
>>>>> egzaminas vyksta istisais metais?
>>>>
>>>>    Bet p. Gintai, jūs visiškai matyt neesate dirbęs kontroliuojančio ir
>>>> vadovo darbo ;-)
>>>>
>>>>    Niekas totaliai neseka. T.y. vadovas ar kontroliuojantis darbuotojas
>>>> nesėdi "metų metais", "kiekvieną minutę" ir nespokso į monitorių. Tai
>>>> neefektyvu. Naujam darbuotojui skiriamas padidintas monitoringas. Jis
>>>> praeina kokybinę kontrolę arba ne, adaptuojasi pagal naujas darbo
>>>> sąlygas,
>>>> su kuriomis jis yra supažindinamas per bandymo laikotarpį arba gali
>>>> laisvai
>>>> išeiti ir pasirinkti kitą, mažesnius reikalavimus keliančią darbovietę.
>>>> Po
>>>> to, jei jis išlaiko kokybinę kartelę, jo kontroliavimo seimplai vis
>>>> retėja
>>>> ir lieka epizodiški, kad įsitikinti, kad viskas yra gerai, pagal 
>>>> numatytą
>>>> standartą. Galioja audito principas - tikriname 5-10% "sąskaitų" tam
>>>> tikru
>>>> atrankos būdu, jei nieko nerandame - viskas ore, jei randame
>>>> klaidų/problemų, didiname imtį, kol gauname kokybiškus duomenis 
>>>> analizei.
>>>>    Ir net negalite sau leisti įsivaizduoti, kad yra kaip nors kitaip.
>>>> Visada darbuotojui pasakoma iš anksto, kiek jis turi teisės į
>>>> privatumo/nekontroliavimo "jausmą", ir kad jis yra proporcingas jo
>>>> elgesiui.
>>>>
>>>>> P.S Nenoriu izeisti, bet jeigu vairuotojas totalu jo stebejima PRADES
>>>>> traktuot kaip kara su juo-kontrolieriai to karo nelaimes.
>>>>> Paprasciausiai-masina pernelyg brangi, kaip ir jos prastovos nepigios. 
>>>>> O
>>>>> ir priemoniu pakenkti-suirzges vairuotojas turi pakankamai, ipac
>>>>> ivertinant tai, kad laiko kersto planams suregzti jis turi, su masina
>>>>> istisais menesiais buna vienas, o ir likimo broliu pasaulyje nemazai
>>>>> sutinka :)
>>>>
>>>>    p. Gintai, jūs jau trolinate, nes pradeda svarstyti vairuotojo
>>>> smegeninės darbą. O mes kalbame apie elgesį darbo vietoje.
>>>>
>>