tik nesusireiksmink tiek :) Ar tik nesijauti vienintelis, galintis pasiulyt duona kasdienine? Nes sprendziant is tamstos teksto,.cit " Tie darbuotojai, kurie dirba pagal metoda: nepriklauso, nedarysiu, baigesi " jautiesi galintis reikalaut to kas nepriklauso, mokedamas tiktai tai, kas priklauso :))))) Smagiai pas pati gaunasi. Paprasyk, kad kas garsiai perskaitytu, ka rasai. NEPYK prasau ant manes-as nesu tavo priesas ir netgi nemoku tos furos vairuoti. SUERZINTI IRGI NENOREJAU-ATSIPRASAU "LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message news:h76jp5$gia$1@trimpas.omnitel.net... > Tikrai daug nesamoniu prirashei, tingiu net i visus teiginius acakinet. > Tie darbuotojai, kurie dirba pagal metoda: nepriklauso, nedarysiu, baigesi > laikas metu yrankius, nieko nesaugau ir garsu neklausau, sekmingai mina > darbo birzos slenkscius ir sekmingai numirsta ubagais. Cia tinka pavyzdys - > pestysis buvo labai teisus, uztat negyvas. > Ateina tokie ysidarbinti, pasiziuri, kad kasmet arba dazniau keicia > darbovietes, ishkart tampa aishku, kad yra problema. > Esu giliai ysitikines, kad tamista butent toks ir esi. > > "Gintas" <netikras@adresas.lt> wrote in message > news:h769g3$4a0$1@trimpas.omnitel.net... >> Nezinau, ka tamsta vadintum totaliu sekimu, bet jei, cituoju: >> " : ..........Galima net apsuku grafika nusipaisyti pagal laika. Yra >> tokiu, kurie mieste >> kaip ysijungia kookia 5 pavara, tai jei mato uz kilometro sviesafora, tai >> ir drozia ta pavara iki jo su 1700 apsukomis. Tai jei po pastabu nekeicia >> vaziavimo manieros, viso gero" >> -man tai dvelkia totaliu sekimu. O prisiminus, kad ir stabdyti leistina >> tik nenaudojant ar labai mazai naudojant stabdzius........ka jau cia ir >> pridurti....... >> >> Aplamai-taigi as nenoriu jums ka nors irodyti. Kukliai bandziau parodyt ir >> kita medalio puse. Vadovas norit viska suskaiciuot, viska >> kontroliuot -naturalu, kad vairuotojai iesko kaip isvengti tos kontroles. >> Posto pradzia paskaitykit-konsultuojasi per gimines, internetu kas per >> datcikai, kaip apeiti. Paklausk prie butelio vairuotojo ka jisai apie tai >> mano. Jeigu sefas i ji ziuri , kaip i nusikalteli ar vagi-ka jis praras >> toks ir budamas? Taip ar taip-poziuris i ji jau toks? Ir galiausiai-jeigu >> sefas toks viska totaliai skaiciuojantis-kodel vairuotojas turetu kitaip >> elgtis? yra jau pavyzdziu-atejo darbadienio pabaiga -mete irankius ten kur >> stovi (juk virsvalandziu nemoka?), sustojo nakciai su fura-kam jam >> budriai miegot, nors ir slampineja kazkokie fruktai itartini (jis turi >> ilsetis, o ne krovini saugot), isgirdo kazka variklyje bildant-ar verta >> kreipt demesi (jis nusamdytas vairuot-o ne garsu klausytis?), poste kokio >> nors popierio pritruko - ar verta jam but diplomatu, derint, juokauk, >> atsiprasinet-ne diplomato pareigoms nusisamde, tad parodys tai ka turi ir >> nosi krapstys. Labai nesaziningai elgsiesi, jeigu nori, kad zmogus, kuri >> tu manaisi esanti vagimi (todel ir kontroliuoji) galva guldytu uz tavo >> imone....Neguldys, nes ir neprivalo. >> >> p.s neskatinu vogti-tik sakau, totali kontrole issaukia atsakomaja >> reakcija. Vieni nori irodyt esantys gudresni ir vistiek pavogti, kiti >> pasidaro "robotai" kuriems nusispjaut i firmos interesus-vien vykdo >> pareigas, taip, kad prie ju nebutu galima prikibti, kiti vaikiskai kersija >> pasakodami konkurentams apie viska, ketvirti-nusispjauna ir iseina :) O >> regis -ko truko? NIEKO! Tik padoru pelna panoro dar padoresni padaryt :) >> Rezultate-kolektyve atmosfera prasta (itariama, esant skundiku), masinose >> datcikas ant datciko-jie genda, eikvojami nervai ir lesos, vairuotojas >> paskambines pranesa, kad kazkur Rusijoje fura uzdaryta mistinei patikrai >> (siaip gal butu uzteke ir kuklios dovaneles milicininkui-bet juk jis >> neprivalo buti kysininku del taves?) Va ir braizyk tuos grafikus, kiek >> kas desini pedala spaude ar kokia pavara vaziavo........To siekei? >> >> nebediskutuosiu-daug prirasiau :))))) >> >> >> "krx" <krx@d.lt> wrote in message news:h75k6n$254$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> "Gintas" <netikras@adresas.lt> wrote in message >>> news:h75dtj$nfs$1@trimpas.omnitel.net... >>>> va, va-vienam "nusisneketa" o kitam "is esmes taip " Vadinasi barikados >>>> turi tris puses? :))))))) >>>> >>>> Siaip-sutinku, kad vadovas turi ne tik matyt, bet ir valdyt situacija. >>>> As >>>> tik norejau pasakyt-kad vairuotojas irgi zmogus ir jis neturetu jaustis >>>> sekamas ir kontroliuojamas kiekviena minute, nes nemanau,kad tai malonu. >>>> Juk ne vienam patyrusiam vairuotojui suprakaituoja delnai, jeigu jisai >>>> vel >>>> turi islaikyt vairavimo egzamina su priekabiu inspektoriumi? O jeigu tas >>>> egzaminas vyksta istisais metais? >>> >>> Bet p. Gintai, jūs visiškai matyt neesate dirbęs kontroliuojančio ir >>> vadovo darbo ;-) >>> >>> Niekas totaliai neseka. T.y. vadovas ar kontroliuojantis darbuotojas >>> nesėdi "metų metais", "kiekvieną minutę" ir nespokso į monitorių. Tai >>> neefektyvu. Naujam darbuotojui skiriamas padidintas monitoringas. Jis >>> praeina kokybinę kontrolę arba ne, adaptuojasi pagal naujas darbo >>> sąlygas, >>> su kuriomis jis yra supažindinamas per bandymo laikotarpį arba gali >>> laisvai >>> išeiti ir pasirinkti kitą, mažesnius reikalavimus keliančią darbovietę. >>> Po >>> to, jei jis išlaiko kokybinę kartelę, jo kontroliavimo seimplai vis >>> retėja >>> ir lieka epizodiški, kad įsitikinti, kad viskas yra gerai, pagal numatytą >>> standartą. Galioja audito principas - tikriname 5-10% "sąskaitų" tam >>> tikru >>> atrankos būdu, jei nieko nerandame - viskas ore, jei randame >>> klaidų/problemų, didiname imtį, kol gauname kokybiškus duomenis analizei. >>> Ir net negalite sau leisti įsivaizduoti, kad yra kaip nors kitaip. >>> Visada darbuotojui pasakoma iš anksto, kiek jis turi teisės į >>> privatumo/nekontroliavimo "jausmą", ir kad jis yra proporcingas jo >>> elgesiui. >>> >>>> P.S Nenoriu izeisti, bet jeigu vairuotojas totalu jo stebejima PRADES >>>> traktuot kaip kara su juo-kontrolieriai to karo nelaimes. >>>> Paprasciausiai-masina pernelyg brangi, kaip ir jos prastovos nepigios. O >>>> ir priemoniu pakenkti-suirzges vairuotojas turi pakankamai, ipac >>>> ivertinant tai, kad laiko kersto planams suregzti jis turi, su masina >>>> istisais menesiais buna vienas, o ir likimo broliu pasaulyje nemazai >>>> sutinka :) >>> >>> p. Gintai, jūs jau trolinate, nes pradeda svarstyti vairuotojo >>> smegeninės darbą. O mes kalbame apie elgesį darbo vietoje. >>> >