> Va cia tamstos problema ir yra. Pas psichologus reikia kreiptis.... > Geriau isleisti pinigus brangioms sekimo sistemoms, remontui, isaugusioms > kuro sanaudoms,negu taupyti technika, kurui isleisti maziau arba tiek pat, > bet nezinoti, kiek lieka vairuotojams. Ir issivaizduoti, kad jei > vairuotojui nieko neliks, tai ta dalis atiteks tau.... Neispasakytas > naivumas.... > Audrius K. > P.S. As vis galvojau, kodel furoms paskutiniu metu gan daznai kyla idejos > rengti lenktynes... Dabar man aisku :-)) Vis tiek nei kura taupyti yra > prasme, nei technika tausoti.... Tai ko nepasismaginti? Tai ir smaugia > max, kiek galima... Lenkia viena kita, net jei ribotuvai kilometru > nesutampa.... Nežinote kontrolės sistemų galimybių, todėl taip aiškinate. Man sistema, pvz., pateikia, kada ir kiek ilgai buvo viršytas maksimalus nustatytas atkarpai greitis. Jei viršijo 10-20 sek. - akivaizdu - lenkimas. Jei ten smaugė minutėmis - laukia pokalbis su vairu. Priedo man tai išvis keistas supratimas. Ateina naujas darbuotojas. Jam paaiškinamos sąlygos, kokiomis turės dirbti ir kaip. Jis sutinka, arba ne. Jei ne - tada dar teoriškai įmanomos derybos, jei yra abipusis interesas. Jei jo nėra - ateis kitas, kuris sutiks dirbti arba su kuriuo pavyks susitarti. Čia SSRS konslagerio mentalitetas, socdemų švaistymas per paskutinį penkmetį patvirkino tautą gerokai, tai ir aiškinama dabar kaip darbdavys turėtų su vagimi ir neekomiškai žiūrinčiu į darbą darbuotoju "tartis".