"Gintas" <netikras@adresas.lt> wrote in message news:h75dtj$nfs$1@trimpas.omnitel.net... > va, va-vienam "nusisneketa" o kitam "is esmes taip " Vadinasi barikados > turi tris puses? :))))))) > > Siaip-sutinku, kad vadovas turi ne tik matyt, bet ir valdyt situacija. As > tik norejau pasakyt-kad vairuotojas irgi zmogus ir jis neturetu jaustis > sekamas ir kontroliuojamas kiekviena minute, nes nemanau,kad tai malonu. > Juk ne vienam patyrusiam vairuotojui suprakaituoja delnai, jeigu jisai vel > turi islaikyt vairavimo egzamina su priekabiu inspektoriumi? O jeigu tas > egzaminas vyksta istisais metais? Bet p. Gintai, jūs visiškai matyt neesate dirbęs kontroliuojančio ir vadovo darbo ;-) Niekas totaliai neseka. T.y. vadovas ar kontroliuojantis darbuotojas nesėdi "metų metais", "kiekvieną minutę" ir nespokso į monitorių. Tai neefektyvu. Naujam darbuotojui skiriamas padidintas monitoringas. Jis praeina kokybinę kontrolę arba ne, adaptuojasi pagal naujas darbo sąlygas, su kuriomis jis yra supažindinamas per bandymo laikotarpį arba gali laisvai išeiti ir pasirinkti kitą, mažesnius reikalavimus keliančią darbovietę. Po to, jei jis išlaiko kokybinę kartelę, jo kontroliavimo seimplai vis retėja ir lieka epizodiški, kad įsitikinti, kad viskas yra gerai, pagal numatytą standartą. Galioja audito principas - tikriname 5-10% "sąskaitų" tam tikru atrankos būdu, jei nieko nerandame - viskas ore, jei randame klaidų/problemų, didiname imtį, kol gauname kokybiškus duomenis analizei. Ir net negalite sau leisti įsivaizduoti, kad yra kaip nors kitaip. Visada darbuotojui pasakoma iš anksto, kiek jis turi teisės į privatumo/nekontroliavimo "jausmą", ir kad jis yra proporcingas jo elgesiui. > P.S Nenoriu izeisti, bet jeigu vairuotojas totalu jo stebejima PRADES > traktuot kaip kara su juo-kontrolieriai to karo nelaimes. > Paprasciausiai-masina pernelyg brangi, kaip ir jos prastovos nepigios. O > ir priemoniu pakenkti-suirzges vairuotojas turi pakankamai, ipac > ivertinant tai, kad laiko kersto planams suregzti jis turi, su masina > istisais menesiais buna vienas, o ir likimo broliu pasaulyje nemazai > sutinka :) p. Gintai, jūs jau trolinate, nes pradeda svarstyti vairuotojo smegeninės darbą. O mes kalbame apie elgesį darbo vietoje.