Kai kurių tavo komentarų principinai neverta komentuoti, nes jie yra suvedami į minimumą arba maksimumą, hiperbolizuojami. Tai nesveika. O jei apie mankštą - tai pvz.: darbuotojas kuris nerūko, yra privalumas. Jei darbuotojas yra rūkantis, paprašoma jo nerūkyti tarnybiniame automobilyje (tai ypač liečia lengvuosius), o geriau sustoti 3 min. perekūrui kelkraštyje. Ir draudžiama išvis rūkyti esant vizitui pas/iš klientų arba partnerių, jei jie patys yra nerūkantys. "Gintas" <netikras@adresas.lt> wrote in message news:h75c12$ke7$1@trimpas.omnitel.net... > nepriimk i darba vairuotojo, kuris rytais mankstos nedaro. Priemoniu tai > susekti pakanka, o mankstos nauda-tikriausiai niekas neabejoja (netgi tavo > pervezimams) ? Jei neseksi-nesi vertas but vadovu, TIK TIEK :) > > > "krx" <krx@d.lt> wrote in message news:h71les$1f4$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Aš to neteigiu. Tiesiog teigiu, kad vadovas, neturintis kontrolės >> priemonių/metodų (nepriklausomai techninių, moralinių, ar dar kokių >> kitokių) >> ir neturintis siektino standarto, kuris yra bent truputį geresnis, nei >> esama >> padėtis, nevertas būti vadovu. Tik tiek. >> >>> Neuzkoduodams vairuotojo nuo alkoholio, tampi kaltas del to, kad jis >>> girtas sekmadieni grizo i namus? Nepastates salia gulto kameros-tampi jo >>> neistikimybes zmonai suokalbininku? >> >> Principinai laikyčiau privalumu, jei išgalėčiau įsigyti transporto >> priemonę, >> kurios vairas negalėtų pajudinti iš vietos, jei būtų neblaivas. Nes kiek >> pamenu savo civilinės atsakomybės prieš trečias šalis sutartį, tai jeigu >> vairas veždamas mano krovinį ir girtas būdamas užlenks autobusiuką su >> mokiniais, tai draudimas negalios. >>