bet sutik, marazmas ir tiek teko kalbet su vienos firmos vadyla. nuejo paprasciau, dave normas, kurios pakankamos. jei susitaupei, tai pilkis kur nori. vistiek kuras iskaiciuojamas i pervezimo kaina. pasalinis poveikis - ne taip smaugiami varikliai, vairuotojai stengiasi ta kura sau susitaupyt. ir masinos ilgiau laiko. "Gedikas" <gedikas@#NO_SPAM#zebra.lt> wrote in message news:h6u95e$49d$1@trimpas.omnitel.net... > Gedikas rašė: >> AMB rašė: >>> uosvis paskambino persigandes, sako nebegalesiu salerkos is furos >>> vogt, nes sake ides kazkokius dacikus i baka , kur fiksuos kuro >>> nutekejima. gal kas zino kas ten per technologija? >>> >> >> Keletas kiek žinau variantų yra. >> 1. Kaip minėjo Evaldas. >> 2. Dedamas į baką ultragarsinis(?) daviklis matuojantis talpą - nės >> super tikslus bet didesnius nupylimu pastebėt nesunku. >> 3. Ima iš broto kompiuterio duomenis apie kurą išpurkštą į varinklį. >> Tada kuras nurašomas pagal faktiškai variklio sunaudotą kiekį ir jei >> turi trūkumą - tavo reikalas. Deja toli gražu nevisur galima pajungt ir >> duomenys iš borto kompiuterio nėra itin tikslūs tam reikalui. > > Ir viskas registruojama ir siunčiama ar GPRS ar SMS į centrą iš kurio > valdžia mato viską ko jiems reikia - kokiu greičiu važiavai, kokios > apsukos, koks sunaudojimas kuro, kada užlylei ir kiek ir tt. > > Teko kažkiek su Teltonika ir Alto sistemom susidurt. Tiesa aš daugiau iš > IT pusės.