kas nesamone? -- Dainius "LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message news:h6ueec$bb4$1@trimpas.omnitel.net... > IMHO, seis laikais nesamone. > > "NFS_Turbo" <no@emil.com> wrote in message > news:h6udvf$ap6$1@trimpas.omnitel.net... >> bet sutik, marazmas ir tiek >> >> teko kalbet su vienos firmos vadyla. nuejo paprasciau, dave normas, >> kurios pakankamos. jei susitaupei, tai pilkis kur nori. vistiek kuras >> iskaiciuojamas i pervezimo kaina. pasalinis poveikis - ne taip smaugiami >> varikliai, vairuotojai stengiasi ta kura sau susitaupyt. ir masinos >> ilgiau laiko. >> >> >> "Gedikas" <gedikas@#NO_SPAM#zebra.lt> wrote in message >> news:h6u95e$49d$1@trimpas.omnitel.net... >>> Gedikas rašė: >>>> AMB rašė: >>>>> uosvis paskambino persigandes, sako nebegalesiu salerkos is furos >>>>> vogt, nes sake ides kazkokius dacikus i baka , kur fiksuos kuro >>>>> nutekejima. gal kas zino kas ten per technologija? >>>>> >>>> >>>> Keletas kiek žinau variantų yra. >>>> 1. Kaip minėjo Evaldas. >>>> 2. Dedamas į baką ultragarsinis(?) daviklis matuojantis talpą - nės >>>> super tikslus bet didesnius nupylimu pastebėt nesunku. >>>> 3. Ima iš broto kompiuterio duomenis apie kurą išpurkštą į varinklį. >>>> Tada kuras nurašomas pagal faktiškai variklio sunaudotą kiekį ir jei >>>> turi trūkumą - tavo reikalas. Deja toli gražu nevisur galima pajungt ir >>>> duomenys iš borto kompiuterio nėra itin tikslūs tam reikalui. >>> >>> Ir viskas registruojama ir siunčiama ar GPRS ar SMS į centrą iš kurio >>> valdžia mato viską ko jiems reikia - kokiu greičiu važiavai, kokios >>> apsukos, koks sunaudojimas kuro, kada užlylei ir kiek ir tt. >>> >>> Teko kažkiek su Teltonika ir Alto sistemom susidurt. Tiesa aš daugiau iš >>> IT pusės. >