Tema: Re: kuro kiekio bake matavimas
Autorius: LabaiNeSpauda
Data: 2009-08-24 19:17:16
IMHO, seis laikais nesamone.

"NFS_Turbo" <no@emil.com> wrote in message 
news:h6udvf$ap6$1@trimpas.omnitel.net...
> bet sutik, marazmas ir tiek
>
> teko kalbet su vienos firmos vadyla. nuejo paprasciau, dave normas, kurios 
> pakankamos.  jei susitaupei, tai pilkis kur nori. vistiek kuras 
> iskaiciuojamas i pervezimo kaina. pasalinis poveikis - ne taip smaugiami 
> varikliai, vairuotojai stengiasi ta kura sau susitaupyt. ir masinos ilgiau 
> laiko.
>
>
> "Gedikas" <gedikas@#NO_SPAM#zebra.lt> wrote in message 
> news:h6u95e$49d$1@trimpas.omnitel.net...
>> Gedikas rašė:
>>> AMB rašė:
>>>> uosvis paskambino persigandes, sako nebegalesiu salerkos is furos
>>>> vogt, nes sake ides kazkokius dacikus i baka , kur fiksuos kuro
>>>> nutekejima. gal kas zino kas ten per technologija?
>>>>
>>>
>>> Keletas kiek žinau variantų yra.
>>> 1. Kaip minėjo Evaldas.
>>> 2. Dedamas į baką ultragarsinis(?) daviklis matuojantis talpą - nės
>>> super tikslus bet didesnius nupylimu pastebėt nesunku.
>>> 3. Ima iš broto kompiuterio duomenis apie kurą išpurkštą į varinklį.
>>> Tada kuras nurašomas pagal faktiškai variklio sunaudotą kiekį ir jei
>>> turi trūkumą - tavo reikalas. Deja toli gražu nevisur galima pajungt ir
>>> duomenys iš borto kompiuterio nėra itin tikslūs tam reikalui.
>>
>> Ir viskas registruojama ir siunčiama ar GPRS ar SMS į centrą iš kurio
>> valdžia mato viską ko jiems reikia - kokiu greičiu važiavai, kokios
>> apsukos, koks sunaudojimas kuro, kada užlylei ir kiek ir tt.
>>
>> Teko kažkiek su Teltonika ir Alto sistemom susidurt. Tiesa aš daugiau iš
>> IT pusės.