IMHO, seis laikais nesamone. "NFS_Turbo" <no@emil.com> wrote in message news:h6udvf$ap6$1@trimpas.omnitel.net... > bet sutik, marazmas ir tiek > > teko kalbet su vienos firmos vadyla. nuejo paprasciau, dave normas, kurios > pakankamos. jei susitaupei, tai pilkis kur nori. vistiek kuras > iskaiciuojamas i pervezimo kaina. pasalinis poveikis - ne taip smaugiami > varikliai, vairuotojai stengiasi ta kura sau susitaupyt. ir masinos ilgiau > laiko. > > > "Gedikas" <gedikas@#NO_SPAM#zebra.lt> wrote in message > news:h6u95e$49d$1@trimpas.omnitel.net... >> Gedikas rašė: >>> AMB rašė: >>>> uosvis paskambino persigandes, sako nebegalesiu salerkos is furos >>>> vogt, nes sake ides kazkokius dacikus i baka , kur fiksuos kuro >>>> nutekejima. gal kas zino kas ten per technologija? >>>> >>> >>> Keletas kiek žinau variantų yra. >>> 1. Kaip minėjo Evaldas. >>> 2. Dedamas į baką ultragarsinis(?) daviklis matuojantis talpą - nės >>> super tikslus bet didesnius nupylimu pastebėt nesunku. >>> 3. Ima iš broto kompiuterio duomenis apie kurą išpurkštą į varinklį. >>> Tada kuras nurašomas pagal faktiškai variklio sunaudotą kiekį ir jei >>> turi trūkumą - tavo reikalas. Deja toli gražu nevisur galima pajungt ir >>> duomenys iš borto kompiuterio nėra itin tikslūs tam reikalui. >> >> Ir viskas registruojama ir siunčiama ar GPRS ar SMS į centrą iš kurio >> valdžia mato viską ko jiems reikia - kokiu greičiu važiavai, kokios >> apsukos, koks sunaudojimas kuro, kada užlylei ir kiek ir tt. >> >> Teko kažkiek su Teltonika ir Alto sistemom susidurt. Tiesa aš daugiau iš >> IT pusės.