Nu va. O kitiems "viršijo greitį donoras ant dviejų ratų - reiškia pats kaltas". "Bronco" <TRINTI_bronco.mail@gmail.com> wrote in message news:q5rfl1$jvj$1@trimpas.omnitel.net... > On 2019-03-07 14:23, Lapinas wrote: >> nors, kaip teigia ekspertai nukentėjusysis važiuodamas leistinu greičiu, >> būtų turėjęs objektyvias galimybes sustabdyti motociklą prieš staiga jo >> kelyje atsiradusią kliūtį, kaip to reikalauja KET 127 punktas, ir >> išvengti susidūrimo, tačiau jis turėjo pakankamą pagrindą tikėtis, kad >> kiti eismo dalyviai nepažeis Kelių eismo taisyklių ir nesukels pavojaus >> eismo saugumui, tačiau apylinkės teismas šią taisyklę taikė tik >> kaltinamojo E. O. atžvilgiu, tai yra jo naudai. Akivaizdu, kad šiuo >> konkrečiu atveju apylinkės teismas netinkamai įvertino įvykio aplinkybes >> ir byloje surinktus įrodymus, pirmenybę teikdamas motociklo „Pioggio“ >> vairuotojo I. T. KET pažeidimui (maksimalaus leistino greičio >> viršijimui), nors šis pažeidimas savaime nebūtų galėjęs sukelti eismo >> įvykį, jeigu automobilio „Škoda Fabia“ vairuotojas nebūtų pažeidęs ( - ) >> punkto ir kelio ženklo Nr.203 „Duoti kelią“ reikalavimus." > > > Viskas labai logiškai ir aiškiai surašyta. Teisėtų lūkesčių principas > tikrai veikia į abi puses ir jei jis akcentuojamas vertinant vienos šalies > veiksmus, jis turėtų būti taikomas ir vertinant kitos veiksmus. > > Taigi, tiek motopirdininkas, tiek ir pensininkas, prieš susitikdami > sankryžoje, turėjo lygiai vienodas teises tikėtis, jog abu elgsis pagal > KET, bet abu jas pažeidė. Tiesiog, pensininko KET pažeidimas šiose > aplinkybėse buvo lemiamas ir būtent jis sukėlė pasekmes. > > Už KET pažeidimą motociklininkas susimokėjo gyvybe, pensininkui teks > susimokėti pinigais. Nemanau, jog jis šioje situacijoje liko labiausiai > nuskriaustas. >