prieš kelis metus i pensinyka sukanti is šalutnio ivare pagrindiniu važiavęs folfo. Ir po ilgų bylų liko kaltas. Punkta reik knist, bet buvo pabėgęs pro akis apie svarkiai viršytą greitį ir kaltumą On 2019-03-04 10:01, Nitro wrote: > Kuris konkreciai punktas ? > > Signalizacija <signalizacija.master@gmail.com> wrote: >> ?ia reik?t? klaust to ? kuri iva?iavus volvo ar kokia ten liko nekalta >> Istorija keli? met? senumo po kurios KET atsirado pnktas apie virsyta >> greit? ir kas kaltas. >> On 2019-03-03 23:54, Dainiushas wrote: >>> p.s. kuo ma?iau nusikalto jaunuolis, netur?damas omeny, kad gatv?j yra >>> pensinink? su s?dusia reakcija? >>> >>> On 3/3/2019 11:21 PM, Bronco wrote: >>>> On 2019-03-03 20:37, Dainiushas wrote: >>>>> ?domus klausimas, o tai kiek reikia vir?yti teis?tais lˆxkes?iais >>>>> pagr?st? tik?tin? greit?, kad jis jau tapt? aplinkybe? 2x kaip >>>>> suprantu dar ne? >>>> >>>> Visk? lems aplinkyb?s. Vienu atveju gal ir 30% grei?io vir?ijimo >>>> pakaks, kitu gali ir 4x vir?ijimas bˆxti nepakankamu. >>>> >>>> Vairuodamas ma?in? ir darydamas manevrus, tu neprivalai kit? eismo >>>> dalyvi? grei?i? ?inoti ar sp?lioti, tau pakanka ?inoti eismo taisykles >>>> ir k? katruo atveju turi praleisti. >>>> >>>> O am?ius daro savo ir jis niekad neateina staiga. Tas pensininkas jau >>>> seniai tur?jo pats pasteb?ti savo prast?jan?i? reakcij?, reg?jim?, >>>> pastabum? ir priimti sprendim?, jog jau laikas nustoti vairuoti auto, >>>> nes tai kelia gr?sm? aplinkiniams. >>>> >>>> Kiekvienas vairuotojas, bˆxdamas protingu ir racionaliai m?stan?iu >>>> ?mogumi, puikiai supranta, jog eisme dalyvauja ir daug nedrausming? >>>> vairuotoj?, tod?l nors tu ir tikiesi, jog visi bus balti ir pˆxkuoti, >>>> bet darant manevrus privalai akimis paie?koti ir gaid?i?, nes jie >>>> visada ka?kur tyko greta :) >>>> >>>> >>>> >>> > >