"Toxis@ze_yvil_place" <tox@work.ble> wrote in message news:hp467m$jnu$1@trimpas.omnitel.net... > norint gyventi realiame pasaulyje, o ne dirbtiniu baimiu, norint realiai kazhka rast, yra privalu naudotis kazhkokiu metodu, nes > kitaip mes paskesim beprasmishkuose dekarto abejonese. Mokslinis metodas yra kaip tik tos taisykles - kodel? todel, kad tik jis > kazhka sukure, todel, kad jam turi but dekingas, kad sedi prie shito shvytinchio velnio aparato ir maigai kazhkokias nesamones (ir > tiesa pasakius vienam nelaimingam pedikui=) ir uzh viska, ka mes dabar priemam kaip savaime suprantama dalyka. O papasakok man, > kas gi tie dalykai, kurie netelpa i mokslo savoka (norechiau kad kalbetumem apie realius dalykus, me apie smurfus pedofilus, bei > ju ishminti, ar kazhka ish tos sferos)? Na, tokį požiūrį turbūt reikėtų laikyti natūraliu, kadangi gyvename vartojimo kultūroje. Pas mus žmogų apibūdina tai, ką jis turi - ar turi gerą darbą, gerą mašiną, ar žmona graži blondinė. Jei tu esi verslininkas, turi gerą namą - tu jau KAŽKAS. Visi tau pavydi. Visas, daugelio žmonių, gyvenimas sukoncentruotas į darbą, kažko įsigyjimą, panaudojimą, išmetimą ir įsigynimą naujo (mašina pvz.). Kaip pelytės tokiame daikte - http://www.kika.lt/data/catalog_pics/large/aislai%20Ratas%20iurk%20nui%20metalinis%2028cm.jpg . Lietuvoje tas ypač jautėsi ~2007, prieškriziniais metais. Krūvos žmonių emigravo, nes "čia neįmanoma užsidirbti", palikdami vaikus augti vienus. Arba šitam groupse 'xx' kur rašė - dirba po n valandų per parą, grįžta namo pernakvoti, pavalgyti ir vėl į darbus. Visas mūsų vartotojiškos visuomenės gyvenimas sukoncentruotas į kažko (pagrindas - pinigai) turėjimą. Kitaip sakant - geras gyvenimas, tai toks, kai visko turi per akis. O jei bent minutę žmonės gyvenime paspaustų pauzę, pažiūrėtų į viską iš šalies, tai suprastų, kad mašina yra tik metalo krūva, skirta nuvažiuoti nuo taško a iki taško b; kad darbas ne vien pinigus, bet ir prasmę, džiaugsmą turi teikti; kad stalius gali būti geresnis žmogus už puikiausią verslininką; kad darbas yra skirtas žmogui, ne žmogus darbui; kad daiktai gyvenimui didelio džiaugsmo nesuteikia. Dėl to, kaip geriausius laikus žmonės atsimena (dažniausiai) studentavimą, kai prisirišimo prie pinigų nebuvo, nes nebuvo ir pačių pinigų:) Išvažiuoti pažvejoti, gerai pasimylėti, žiūrėti kaip pievoje laksto tavo vaikai - tai turi žymiai didesnę prasmę, nei naujas iphonas. Kitaip sakant - geras gyvenimas, tai toks, kai jautiesi laimingas. Kaip matai, mokslas čia nei prie ko. Religija taip pat :) Ir kaip bebūtų, nepažinodamas jūsų, priskirčiau jumis pirmąjai grupei. > Taip, mokslas kolkas nezhino daugelio dalyku, tiesa pasakius kuo daugiau mes suzhinom, tuo labiau suprantam, kad mes nieko > nezhinom, bet tai ir yra jo grozhis - mokslas ir tik mokslas leidzhia bujoti zhmogishkas smalsumui - rasti atsakymus, uzhdavineti > klausimus. Tiesa pasakius, man noretusi kiekviena ismeigusi savo ragus i biblija pakelt i virshu ir parodyt, kiek nuostabiu dalyku > yra musu visatoje (visatose?) ir kad ji yra tokia beribe, tokia nuostabi, kad ash nesuprantu, kam ja simplifikuot ikishant i ja > despota sadista dievuli. Ash nesuprantu, kaip zhmones gali pakest skendejima prietarose ir tamsoje, shiais, laikais, kai > nebereikia priklausyt vienos bureliui, kad suzhinot visas mokslines naujienas, kad matyt kokiais shuoliais mes pleshome > nezhinojima. Tai man yra didzhioji dievishkoji komedija =) Mokslas, kaippo toks iš tiesų yra žavus dalykas. Nors tai ir skonio reikalas (įdomumas), bet dėl to tikrai nesiginčiju. > kazhkodel tikintieji save linke vadint 'plachiau mastantys', 'platesniais dalykais' besiremantys, kai ish tikro jie remiasi tik > savo tamsumu, ar prietarais.. (imho - fuckit, chia ne imho chia IR (in reality)) Tikėjimas čia visiškai nei prie ko, bent jau tame, ką norėjau pasakyti. > su shituo ash visai nesutinku, ar tu mane gerbtum, kaip pashnekova, jei ash savo pozicija ginchiau smurfologijos ishmintimi, arba > scientologijos 'faktais'? Ne? kodel, juk reikia gerbti mano tikejima? Taip, gerbčiau:) Tik nelaikyčiau intelektualiu ar apskritai protingu:) Todėl kad aš į žmogų ir jo argumentus žiūriu ne vien per 'faktų ir įrodymų vertinimo prizmę'.