"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:ht0k7n$nrv$1@trimpas.omnitel.net... > Aš nesuprantu ką čia filosofuoti - geriausiai praktika parodys. Šiaip, be > abejo, greičiausiai važiuosi kai greičiausiai ratai suksis - tai yra kai > variklis bus ties redlainu. Sitas dalykas tinka top speedui. Ne dragui. >Praktiškai riboti gali tik jei pradedant važiuoti ties redlainu neužteks >torko mašiną į priekį stumti, Jeigu neuzteks torko, tai redlaino niekada ir nepasieks. Klausimas siuo atveju butu kiek jo uzteks. Jeigu daug uzteks - tada sukti iki redlaino, bet jeigu jo vos vos uzteks, tada iki to redlaino labai ilgai eis ir laikas bus shvaistomas (dyzelio atvejis). >jei ties tam tikromis apsukomis torkas bus per didelis >sankabos sukibimui, >ar ties tam tikromis apsukomis torkas bus per didelis ratų sukibimui. Jei >variklis >pakankamai galingas, sankaba stipri, ratų sukibimas geras, >o >mašina lengva - tada redlainas, kitu atveju mažini apsukas, atsižvelgdamas >į silpnas vietas. Reikia ziureti i torko kreive (ir ag, kad greiciau ir patogiau butu) o taip pat i perdavimo santykius (begius). > > > "HDi" <ner@mailo.nena> wrote in message > news:ht0flk$f0e$1@trimpas.omnitel.net... >> Sveiki guru, >> >> vat sedziu ir galvoju kaip cia reik taisyklingai isspauust maximuma drage >> su >> turbo dyzeliu, ar kociot iki redline'o ar sakykim ties 3ooo mest begius? >> kaip cia yra teisingai? >> >> keli drageriai rekia issijuose mink iki 5k,o as jiem sakau kad nesamone. >> Tai >> sakau pasikluasiu tautos expertu ir visokiu masinu jodinetoju nuomones. >> >> Ypac domintu kazkokio zmogaus kur viska jis ten prajodinejes nuomone. >> >> >> >>