On 05/20/2010 05:31 PM, Dainiushas wrote: > blet, nekertam angliskai. Isversk, buk geras. http://translate.google.com/translate?js=y&prev=_t&hl=lt&ie=UTF-8&layout=1&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fwww.teslamotors.com%2Fperformance%2Facceleration_and_torque.php&sl=auto&tl=lt :) kam biski nervus pagadinau prasau isrisimo. > > "CodeC" <co@coco.cc> wrote in message > news:ht3crt$d6c$1@trimpas.omnitel.net... >> On 05/20/2010 04:09 PM, Sharkius wrote: >>> Gal tu geriau kada pasijamk ir issinuomok koki G meteri ir pasibandyk >>> kaip >>> atrodo pagreitejimas su tavo dyzeliu antru begiu tarpe tarp 4-4,5krpm ir >>> kaip atrodo treciu begiu tarp 2-3krpm. nes matyt kad teoriskai tau >>> nedaeina >>> kas prie ko, tai bent ramiai sau dragint galesi i rodykles ziuredamas. >> >> bet kazkaip nelabai matau protingu argumentu pries (moksla). apart >> teiginiu kad 'tu nieko nezinai'. >> >> gal protingieji kurmiai pabandytu vaizdziai paaiskinti, kaip tada va >> sitas roadsteris is vietos begejasi taip, kaip dar toli morkom sikt >> visiem high-end petrol varikliam. atkreipiam demesi kokia jo variklio >> *galia* nuo 0 rpm. jei dar angliskai pora zodziu kertat, tai siulau ir >> pasiskaityt, gal praeis noras su vejo malunais kovot. >> >> http://www.teslamotors.com/performance/acceleration_and_torque.php >> >> >>> >>> "CodeC"<co@coco.cc> wrote in message >>> news:ht39qt$7e4$1@trimpas.omnitel.net... >>>> On 05/20/2010 03:14 PM, YZF wrote: >>>>> dabar po truputi pagaunu esme kur pas tave yra promachas visoje tavo >>>>> teorijoje. Tu neivertini jog su kiekviena aukstesne pavara, sukimo >>>>> momentas i ratus gaunasi per tam tikra koeficienta mazesnis. O ne toks >>>>> pats kaip su priestai buvusia - zemesne pavara. >>>> >>>> tai kad nepagauni. transmisija vidaus degimo varikliui reikalinga >>>> islyginti nelygia sukimo momento kreive. aisq toli grazu ten iki to >>>> istiesinimo, bet bent jau gali is vietos pajudet. va del ko el. >>>> varikliams >>>> bent jau teoriskai nereikia pavaru dezes. nes ju sukimo momentas nuo >>>> pat 0 >>>> rpm yra max. praktiskai atsiranda kitos priezastys, tik cia sprendima >>>> galima padaryt el. valdiklio pagalba. nereikia mechanikos. >>>> jei mes gincyjames tik apie tai, kad tam tikru momentu perjungdamas >>>> pavara, tu sugaisti daugiau laiko paciam perjungimui, nei kad islostum >>>> didesnio sukimo momento deka perjunges pavara - tai as tam >>>> nepriestaravau >>>> niekur. >>>> o jei vis dar manai, kad 'apsimoka' bruzint zemesne pavara, kai jau >>>> sukimo >>>> momento kreive leidziasi zemyn, bet tu siekti max galingumo, tai tu >>>> laimesi ne draga, bet top speed arba max-svorio tempimo i kalna >>>> varzybas, >>>> bet ne maksimalaus pagreitejimo. >>>> >>>>> >>>>> Taip kad pries garsiai rekdamas ant viso groupso kaip kazkas >>>>> nusisneka, >>>>> pirma pasidomek pats kas yra kas. O tai bus kaip daugeliui ap0ku cia >>>>> esanciu, pizdelina o poto pamato kad huij, viskas atvirksciai. >>>>> >>>>> >>>>> "CodeC"<co@coco.cc> wrote in message >>>>> news:ht2kei$1h0$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> On 05/19/2010 05:47 PM, nagi kagi wrote: >>>>>>> On 05/19/2010 05:00 PM, CodeC wrote: >>>>>>>> didenis torkas->didesnisp pagreitis-> >>>>>>> >>>>>>> Cia manau yra tavo feilas. Pagal tave gaunas, kad vaziuoji max >>>>>>> torku ir >>>>>>> daugiau gazuot nereikia. Galu gale gausis, kad vaziuoji vienodu >>>>>>> greiciu, >>>>>>> pagreitis nulinis (juk jei gazuosi kris sukimo momentas, o pagreitis >>>>>>> dides). >>>>>> >>>>>> tai tam ir yra transmisija. kad palaikant max torque ir >>>>>> perjunginejant >>>>>> pavaras gauti maksimalu pagreitejima. beje, kazkur rasiau, kad as >>>>>> rasau su dviem salygom - kad nuostoliai perdavimuose nuliniai ir >>>>>> pavaru perjungimas idealus - be lag'o. t.y. diskutuojam apie du >>>>>> skirtingus dalykus - teorija ir praktika, kuri kiekvienu atveju jau >>>>>> bus individuali. aisku, tai nereiskia, kad praktika prasilenkia su >>>>>> teorija, tiesiog atsiranda kiekvienun atveju skirtingi veiksniai, >>>>>> kuriuos reik ivertinti. bet pradzioj fleimo gincas buvo apie tai, kas >>>>>> yra kelias, greitis ir pagreitis, ir kaip jie susije laike. >>>>>> ismatuojamas dydis yra sukimo momentas (jega), o galia tik >>>>>> iskaiciuojamas. tu iskaiciuojamu galima turet net kelis, bet >>>>>> teoriniam >>>>>> modeliui sudaryti uztenka to vieno pradinio - empirinio dydzio. >>>>>> >>>>>>> >>>>>>> Paprasciausiai galima i problema ziureti taip: reikia m mases masina >>>>>>> ibegeti iki kuo didesnio greicio per kazkiek laiko. Tai yra suteikti >>>>>>> kinetine energija E per laika t. O tai yra GALIA. >>>>>>> Is to seka, kad reikia kiek imanoma labiau balansuoti ant maximalios >>>>>>> variklio generuojamos galios (arkliai). >>>>>>> >>>>>>> Nedraskyk man akiu tik. >>>>>> >>>>> >>>> >>> >>> >>