"CodeC" <co@coco.cc> wrote in message news:ht39qt$7e4$1@trimpas.omnitel.net... > On 05/20/2010 03:14 PM, YZF wrote: >> dabar po truputi pagaunu esme kur pas tave yra promachas visoje tavo >> teorijoje. Tu neivertini jog su kiekviena aukstesne pavara, sukimo >> momentas i ratus gaunasi per tam tikra koeficienta mazesnis. O ne toks >> pats kaip su priestai buvusia - zemesne pavara. > > tai kad nepagauni. transmisija vidaus degimo varikliui reikalinga > islyginti nelygia sukimo momento kreive. kas cia per teorija? niekas nieko nelygina, variklio parametrai kokie yra tokie yra. o jeigu skaiciuoji tai kas gaunasi kitame transmisijos gale, ten kur ratai, tai kreive ne tiek issilygina kiek apskritai sumazeja. (suk.momentas sumazeja) aisq toli grazu ten iki to > istiesinimo, bet bent jau gali is vietos pajudet. va del ko el. varikliams > bent jau teoriskai nereikia pavaru dezes. nes ju sukimo momentas nuo pat 0 > rpm yra max. praktiskai atsiranda kitos priezastys, tik cia sprendima > galima padaryt el. valdiklio pagalba. nereikia mechanikos. > jei mes gincyjames tik apie tai, kad tam tikru momentu perjungdamas > pavara, tu sugaisti daugiau laiko paciam perjungimui, nei kad islostum > didesnio sukimo momento deka perjunges pavara - tai as tam nepriestaravau > niekur. Laikas, sugaistas pavaru perjungimui, nors ir yra svarbus faktorius, nera pagrindinis faktorius. Su kiekvienu aukstesniu begiu, sumazejes sukimo momentas - esme. (Ir taip pat labai svarbu begiu ilgumai (perdavimai) beigi pati sukimo momento kreive.) > o jei vis dar manai, kad 'apsimoka' bruzint zemesne pavara, kai jau sukimo > momento kreive leidziasi zemyn, bet tu siekti max galingumo, tai tu > laimesi ne draga, bet top speed arba max-svorio tempimo i kalna varzybas, > bet ne maksimalaus pagreitejimo. > visiska ir totali nesamone. Absoliutus briedas. Zemiau prisegu HDI variklio sukimo momento ir ag kreive. Paemiau pirma pasitaikiusia is googlo. Jeigu tu, pagal savo teorija, nori pasakyti kad nuo 0 iki 100 toji masina isibeges greiciau sukdama iki 2200rpm (nes iki ten suk.momentas yra didziausias) o ne iki 4000rpm, tai tau bet kuris 'praktikas' o ne teoretikas pakartos ta pati ka jau rasiau: nesamone visiska. period.