"CodeC" <co@coco.cc> wrote in message news:ht0np5$uth$1@trimpas.omnitel.net... > On 05/19/2010 03:53 PM, Dainiushas wrote: >> kodekai, cia jei kas ir durnas sitam tread'e, tai tu. Nori pasakyt, kad >> jei dyzelio torkas pradeda "leistis" nuo 2500rpm, tai prie tiek reikia >> perjunginet pavaras? :) > > kaip kam atrodo. as rasau is teorines puses, ir bent jau nepriestarauju > kas antram poste pats sau. idealiom salygom (nepaisant nuostoliu) su > idealiu pavaru perjungimo mechanizmu taip - perjungdamas pavaras tu tuo > momentu sumazini variklio apsukas (ratu islieka tos pacios), todel turi > vel kylancia torko kreive (teigiamas pagreicio diferencialas laiko > atzvilgiu). jei tuo momentu neperjungi, tau laikas eina, o pagreicio > diferiancialas laiko atzvilgiu tampa neigiamas. Kadangi gincyjames apie > *draga*, t.y. tiksla iveikti salyginai trumpa atstuma kuo greiciau, tai > turime siekti kuo didesnio pagreicio diferiancialo laiko atzvilgiu bet > kuriuo duotu momentu (iki traos finisho). prisiminkim kas yra kelias, > greitis, pagreitis ir visa tai isdeliokim laike. > Ir ka gauname? Kad reikia sukti iki max arkliu tasko pas dyzeli ir siek tiek virs max arkliu tasko pas benzinini varikli (nes jo sukimo momento _po_max_ag_tasko kritimas ne toks staigus kaip dyzelio suk.momento kritimas po max arkliu). Beje pacituok kur kas priestarauja nemales sh. >> O siaip, jei rimta, tai nieko nepisa torkas ant alkuninio, o idomus jis >> ant ratu. >> >> "CodeC" <co@coco.cc> wrote in message >> news:ht0jtl$n3o$2@trimpas.omnitel.net... >>> On 05/19/2010 02:59 PM, YZF wrote: >>>> >>>> "CodeC" <co@coco.cc> wrote in message >>>> news:ht0jmr$mr7$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> On 05/19/2010 02:54 PM, YZF wrote: >>>>>> >>>>>> "CodeC" <co@coco.cc> wrote in message >>>>>> news:ht0ip9$l0p$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> On 05/19/2010 02:35 PM, Rokis wrote: >>>>>>>> o dabar visi prisipisam prie zodziu vertimu, ir nelaiku per greit >>>>>>>> uzrasytu, >>>>>>>> ir fleiminam. >>>>>>>> >>>>>>>> HDi nori infos ir viskas >>>>>>> >>>>>>> o dabar dar karta paskaitom ka rase YZF. >>>>>>> poto paskaitom cia: >>>>>>> http://www.carkeys.co.uk/features/technical/636.asp >>>>>>> pasiziurim primityvu grafika power@torque vs rpm. >>>>>>> prisipisinejimo prie zodziu kotais nematau. >>>>>>> dyzeliu vaikytojams siulau fizikos vadoveli atsiverst 6 klases. >>>>>>> >>>>>> >>>>>> Tingiu ten visa teksta skaityti. Gal gali trumpai, kokia isvada is to >>>>>> teksto TU padarei? >>>>>> >>>>> >>>>> kad maksimalus galingumas pasiekiamas zymiai veliau, nei maksimalus >>>>> sukimo momentas. sito vienintelio sakinio turi uztekti, kad suprasti >>>>> kada 'metyt saibas'. jeigu neuztenka, nuo ko pradet sviestis, rasiau >>>>> kazkur auksciau. >>>> >>>> O tai prie ko cia isviso sita teorija? Nu veliau pasiekiamas >>>> galingumas, >>>> nu ir ka? >>>> >>>> Veliau ir jungi pavaras - t.y. prie max arkliu t.y. prie 4k rpm >>>> >>>> Nu? >>>> >>>> >>>> >>>> >>> >>> durnas mirsi, toks ir nu... >> >