bet tu rimtai trenktas. pirmam poste zmogus klausia kaip junginet pavaras, o tu protingai aiskini kaip zjbys elektra, nes ten nera pavaru :D "CodeC" <co@coco.cc> wrote in message news:ht3fkr$i0f$1@trimpas.omnitel.net... > On 05/20/2010 04:51 PM, YZF wrote: >> >> "CodeC" <co@coco.cc> wrote in message >> news:ht3dqe$er9$1@trimpas.omnitel.net... >>> On 05/20/2010 04:31 PM, Sharkius wrote: >>> >>>> tau yrodyt kad balta yra balta o juoda yra juoda. Beje >>>> elektrovarikliai cia >>>> ne prieko. ju sukimo momenta nesazininga lygint su vidaus degimo >>>> varikliais. >>>> >>> >>> cha cha, metu juokas. sakai pas elektrini roadsteri kiti niutonai is >>> po padangu rukstai nei pas benzinini? ar kai jau dingsta transmisija >>> tampa sunku savo beviltiskas teorijas prastuminet? >> >> tu kuri metu fail'a.Stabiliai gautum toki apdovanojima jeigu toks >> dalykas butu renkamas. >> >> Niutonai visur tie patys, tik el.mobilis NETURI PAVARU o vidaus degimo >> TURI PAVARAS ir mes kalbam apie ta atveji kaip geriau elgtis SU >> PAVAROMIS. T.y. el.variklis,kaip ir skalbimo masina arba zoliapjove, i >> sita musu aptariamu varikliu kategorija isviso nepatenka. > > el. motora cia itraukiau tik del to, kad tau akivaizdziai irodyt, kad > klysti. tu teigi, kad pagreitejimui svarbiausias galingumas (turbut koki > 10 kart paminejai). as teigiu - kad sukimo momentas. pas ta roadsteri > sukimo momentas jau is vietos maksimalus, o galingumas nykstamai mazas. > beto, galingumas pika pasiekia tik tada, kai sukimo momentas jau pradeda > mazeti. bet greitejimas sito roadsterio yra maksimalus nuo pats pradziu, > nuo 0 rpm. atkreipk demesi - greitejimas, ne greitis. t.y. pagreicio > isvestine laiko atzvilgiu. taip kaip cia gaunas ka? nenori paaiskint man > panasiais argumentais, o ne 'el varikli lyginti nekorektiska, tu nieko nzn > ir pan.'. nes cia ne argumentai. > pavaras pamirsk, nes tu jas naudoji tik netobulai variklio > charakteristikai pataisyti. > > beje, visai nesunku sulyginti tokius dalykus: stovimoj pozicijoj, abieju > (benzo ir elektros) rpm 0, galingumai nykstamai mazi, skiriasi tik sukimo > momentas kardinaliai. kodel pradedant vaziuoti elektrinis raus is vietos, > o benzininis ne? bendzas rauti prades tik tada, kai prades kilti sukimo > momentas, elektra tuo tarpu aisku jau bus toli priekyje. tai kai jau tas > bendzas pradeda vaziuot, ka reik daryt, kad jis ir toliau vaziuotu (nes > baigiasi pavaros ilgis)?