aaa, tai tu čia pasirodo apie sferinius arklius vakuume pasakoji? "CodeC" <co@coco.cc> wrote in message news:ht2kei$1h0$1@trimpas.omnitel.net... > On 05/19/2010 05:47 PM, nagi kagi wrote: >> On 05/19/2010 05:00 PM, CodeC wrote: >>> didenis torkas->didesnisp pagreitis-> >> >> Cia manau yra tavo feilas. Pagal tave gaunas, kad vaziuoji max torku ir >> daugiau gazuot nereikia. Galu gale gausis, kad vaziuoji vienodu greiciu, >> pagreitis nulinis (juk jei gazuosi kris sukimo momentas, o pagreitis >> dides). > > tai tam ir yra transmisija. kad palaikant max torque ir perjunginejant > pavaras gauti maksimalu pagreitejima. beje, kazkur rasiau, kad as rasau su > dviem salygom - kad nuostoliai perdavimuose nuliniai ir pavaru perjungimas > idealus - be lag'o. t.y. diskutuojam apie du skirtingus dalykus - teorija > ir praktika, kuri kiekvienu atveju jau bus individuali. aisku, tai > nereiskia, kad praktika prasilenkia su teorija, tiesiog atsiranda > kiekvienun atveju skirtingi veiksniai, kuriuos reik ivertinti. bet > pradzioj fleimo gincas buvo apie tai, kas yra kelias, greitis ir > pagreitis, ir kaip jie susije laike. > ismatuojamas dydis yra sukimo momentas (jega), o galia tik iskaiciuojamas. > tu iskaiciuojamu galima turet net kelis, bet teoriniam modeliui sudaryti > uztenka to vieno pradinio - empirinio dydzio. > >> >> Paprasciausiai galima i problema ziureti taip: reikia m mases masina >> ibegeti iki kuo didesnio greicio per kazkiek laiko. Tai yra suteikti >> kinetine energija E per laika t. O tai yra GALIA. >> Is to seka, kad reikia kiek imanoma labiau balansuoti ant maximalios >> variklio generuojamos galios (arkliai). >> >> Nedraskyk man akiu tik. >