"bomanz" <kazkur@taj.ten> wrote in message news:ht66so$tso$1@trimpas.omnitel.net... > YZF wrote: >> >> "bomanz" <kazkur@taj.ten> wrote in message >> news:ht653a$rui$1@trimpas.omnitel.net... >>> CodeC wrote: >>>> On 05/19/2010 02:22 PM, YZF wrote: >>>>> As kadangi jodinejau t.y. gainiojau visokius dyzelius irgi, tai galiu >>>>> pasakyti kad sukti reikia iki 4k t.y. iki to tasko kur gamina >>>>> daugiausiai arkliu. Bus gerai. >>>>> >>>>> Jeigu koks biturbo pats naujausias variantas tai buna kad prisireikia >>>>> sukti iki kokiu 4.5-5 bet cia jau priklauso konkreciai nuo modelio. >>>>> >>>>> Tik kadangi pas dyzeli dx momento yra ir prie zemesniu apsuku tai >>>>> didelio skirtumo ar suksi iki 4 ar iki 3.5 nebus tuo tarpu pas benza >>>>> jau >>>>> butu didesnis skirtumas analogiskose apsukose (ne tose paciose zinoma) >>>>> t.y. benza reikia grezti iki redlaino be stabdziu >>> >>> Svarbiausia drage žinoma torkas. >> >> Svarbiausia drage ir torkas ir apsukos. Gali tureti daug torko bet jeigu >> nera apsuku tai nebus gero laiko. >> >> Konkretus pvz dyzeliniai ir benzininiai analogiski auto. a4 1.9tdi turi >> daugiau torko negu a4 2.0 benzas bet nuo 0 iki 100 pastaroji isibegeja >> greiciau. > > Man va truputį įdomu, o tu sekantį sakinį skaitei? Ten kaip tik apie tai > :) > skaiciau bet ilgo begio idejimas nelabai gelbsti dideli torka turinti varikli nes galiausiai, ratuose jis buna mazas :) Tai mazas torkas ir negelbsti. Geriau tada padidinti rato sukimosi greiti ne per transmisija o per apsuku didinima. Sukimo momentas islieka toks pats arba vos vos mazesnis negu idejus ilgesni begi (po tokio ilgo begio momentas sumazeja daug daugiau negu po apsuku pridejimo). daug torko + ilgos pavaros < mazai torko + daug rpm :)