On 05/19/2010 04:09 PM, Dainiushas wrote: > kodekai, ką rūkai, kad toks šustras? taikos pypke. siaip as to saito neskaiciau, tiksliau skeiciau turbut gal pries 5 metus. kas yra kelio, greicio isvestines ir tangentinis pagreitis prisimenu dar is mokyklos. ir bent jau argumentais kazkokiais atsakineju, o ne 'ka rukai'. gal nori parsyt kurioje vietoje as neteisus ir kaip logiskai susieti tokius va YZF teiginius: "dragui reikia max arkliu o ne torko." ir "Tik kadangi pas dyzeli dx momento yra ir prie zemesniu apsuku tai didelio skirtumo ar suksi iki 4 ar iki 3.5 nebus" ir "Reikia ziureti i torko kreive (ir ag, kad greiciau ir patogiau butu) o taip pat i perdavimo santykius (begius)." > > "CodeC" <co@coco.cc> wrote in message > news:ht0l6l$pr5$1@trimpas.omnitel.net... >> On 05/19/2010 03:17 PM, YZF wrote: >>> >>> "Tomas" <didzkis@gmail.com> wrote in message >>> news:ht0kog$oup$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> lenktynes laimi sukimo momentas - o mašinas parduoda arkliai. >>>> >>>> Arkliai reikalingi kad išlaužt maksimalų auto greiti. >>>> O kad kuo greičiau įsibėgėt reikalingas dahuja torko. >>>> >>>> Jei būtų lenktynės kieno mašina daugiau įsibėgės nuo Kauno iki >>>> Klaipėdos tai laimės su daugiau arklių. Ir tai dar priklauso. >>>> >>>> Hau. >>>> >>>> YZF kaip motociklininkas turėtų žinot kuom skiriasi 4cil britva nuo V2 >>>> pirdos. >>>> >>> >>> Tomai, ar zinai koks yra F1 bolido sukimo momentas? >>> >>> Na arkliu jie turi tarkim 800Ag. >>> >>> Tai dabar pritaikyk savo teorija ir pasakyk kiek gi jos turetu tureti >>> sukimo momento (tavo manymu). >>> >>> :) >>> >>> >> >> blemba kaip tu graudziai atrodai. nesigaudai nei dydziuose, nei >> savokose nei kaip jie vienas su kitu susije. gali rasyt ir toliau, >> pasijuoks daug kas smagiai. >> cia va gali pasiskaityt lietuviskai, kad nemirtum toks tupas: >> http://www.autos.lt/index.php?subj=readtopic&id=20 >> panasu kad tu daug ka tik akim pravaziuojant 'pavaikes'. >> >>